[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در شیراز، روزنامه شیراز نوین

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، به همت سپاه محمد رسول‌الله(ص) در محل نمایشگاه بین‌المللی شیراز برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س)، ضمن اشاره به حدیثی از آن حضرت، با این مضمون که «از دنیای شما محبت سه چیز به دل من است؛ تلاوت قرآن مجید، انفاق در راه خدا، نگاه به چهره رسول‌الله(ص)»، گفت: حضرت فاطمه(س) بیان کردند همیشه در خدمت مادرت باش؛ چراکه بهشت زیر پای مادر است.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه شیراز، سرهنگ غلامعلی احمدی‌جابری خطاب به دشمنان گفت: شما چه گلی به سر زنان زدید که حالا مدافع حقوق بانوان شدید؟ شما غربی‌ها از زنان استفاده ابزاری می‌کنید.
این مقام نظامی سپاه در شیراز گفت: ما به بانوانمان به چشم یک ریحانه، گل و بانوی بزرگوار نگاه می‌کنیم. همچنین حضرت زهرا(س) الگوی و اسوی همه زنان در عالم است.
شهردار شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه همه مسئولان در مجموعه مدیریت شهری، در خدمت مردم هستند، گفت: یکی از پروژه‌های مهم در حال ساخت شمال‌غرب شیراز، طرح‌های عمرانی برای تسهیل و تسریع جابه‌جایی است.
محمدحسن اسدی با اشاره به پروژه زیرگذر گویم، این طرح عمرانی از ابعاد مختلف دارای اهمیت توصیف و خاطرنشان کرد که اجرایی شدن این پروژه با هدف ممانعت از بروز مشکلات ترافیکی بیشتر در محور شمال‌غرب شیراز است.
شهردار شیراز همچنین وعده داد که دهه فجر امسال، فاز اول از خط دوم قطار شهری، حد فاصل میادین قهرمانان و امام حسین(ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مادر، با حضور بانوان و دختران در شب میلاد ام ابیها برگزار شد و در برگیرنده برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، تفریحی و... بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی