[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برنامه‌های دومین روز جشنواره تئاتر فجر در شیراز، روزنامه شیراز نوین

در دومین روز از بیست و هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر در شیراز، علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی شاهد روی صحنه رفتن ۵ اثر بودند. از ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۳ دی و در دومین روز جشنواره بیست و هفتم تئاتر فجر که به میزبانی شیراز در حال برگزاریست، علاقه‌مندان ۵ اثر را در چهار تالار فرهنگی و هنری، به تماشا نشستند.به گزارش ایسنا، روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح نمایش تاکسیدرمی از استان کرمان، در تالار استاد هودی به روی صحنه رفت. عصر همان روز هم نمایش خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند، از استان اصفهان ساعت ۱۵ در سالن استاد لایق، برای علاقه‌مندان هنرهای نمایشی اجرا شد.
همچنین تالار حافظ، ساعت ۱۷ عصر جمعه به عنوان محل به روی صحنه رفتن نمایش آوازهای غمگنانه یک جغد در پیراهن سرخ شبی پنهان، یکی از نمایندگان استان قم در این دوره از جشنواره تئاتر فجر، انتخاب شد. بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰ جمعه شب نمایش گربه‌های باد و گات سینه، اثری از هنرمندان بوشهری (بندر گناوه) در مجموعه تئاتر شهر تالار ابوریحان اجرا شد.
آخرین نمایشی که در دومین روز از جشنواره بیست و هفتم تئاتر مناطق کشور روی صحنه رفت، تئاتر بازماندگان با مرگ نفس می‌کشند، اثری از هنرمندان شهر بافق استان یزد بود.
بیست و هفتمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر از روز پنجشنبه ۲۲ دی به میزبانی شیراز آغاز به کار کرده است و تا روز ۲۵ دی، ادامه خواهد داشت؛ شیراز در این دوره جشنواره میزبانی آثار هنرمندان نمایشی ۸ استان را عهده دار است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی