[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کلیات بودجه در اولویت تصویب ، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیش بینی می‌شود این کمیسیون تا روز سه شنبه هفته جاری درباره کلیات سند دخل و خرج دولت تصمیم گیری کند.
به گزارش ایرنا، رحیم زارع در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل ‌کشور گفت: ما پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، آیین‌نامه داخلی این کمیسیون را بررسی و تصویب خواهیم کرد؛ در واقع این آیین‌نامه در کنار آیین‌نامه داخلی مجلس چهارچوب کار کمیسیون را مشخص می‌کند.
نماینده مردم آباده گفت: همچنین کمیسیون تلفیق در جلسه نوبت عصر دیروز خود به بحث و بررسی شاخص‌های کلان بودجه تقدیم‌شده، پرداخت. سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: پیش بینی می‌کنیم که بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تا روز سه‌شنبه به اتمام برسد؛ البته ممکن است کار به روز چهارشنبه هم بکشد. زارع با اشاره به حضور رئیس جمهور در دوم بهمن ماه برای دفاع از کلیات لایحه، تأکید کرد: اگر بر اساس تصمیم نمایندگان کلیات لایحه تصویب شود، ما وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه خواهیم شد و ابتدا به مباحث درآمدی و در ادامه به مباحث هزینه ای بودجه رسیدگی خواهیم کرد.
وی افزود: اگر کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس رد شود، دولت باید یک سری اصلاحات را در بودجه انجام دهد تا این لایحه مجدداً در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی