[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

بهسازی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی فارس ، روزنامه شیراز نوین

بهسازی و نوسازی 15 واحد مسکونی آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان اوز
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز از اجرای 15 طرح بهسازی و نوسازی واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث سیل و دیگر حوادث پیش بینی نشده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره‌گیری از تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن و آورده متقاضیان ایمن‌سازی شده است. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، بهرام دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن شهرستان اوز بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: برای اجرای این طرح 18میلیارد و 600میلیون ریال هزینه شده است که 9میلیارد و 300میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات و همین مقدار نیز در قالب آورده متقاضیان تأمین و پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های یادشده در سال‌های 1400 تا 1401 نوسازی و بهسازی شده است، ادامه داد: 15 خانوار در این شهرستان از خدمات ارائه شده در این حوزه بهره‌مند شده اند.
بهسازی و نوسازی 121 واحد مسکونی آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان استهبان
مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان از اجرای 121 طرح بهسازی و نوسازی واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث سیل و دیگر حوادث پیش بینی نشده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره‌گیری از تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن و آورده متقاضیان ایمن‌سازی شده است. کرامت ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: برای اجرای این طرح 150میلیارد و 40میلیون ریال هزینه شده است که 75میلیارد و 20میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات و همین مقدار نیز در قالب آورده متقاضیان تأمین و پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های یادشده در سال‌های 1400 تا 1401 نوسازی و بهسازی شده است، ادامه داد: 121 خانوار در این شهرستان از خدمات ارائه شده در این حوزه بهره مند شده اند.
بهسازی و نوسازی 123 واحد مسکونی آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان آباده
مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده از اجرای 123 طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از حوادث سیل و دیگر حوادث پیش بینی نشده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره‌گیری از تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن و آورده متقاضیان ایمن‌سازی شده است. حمیدرضا عابدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: برای اجرای این طرح 152میلیارد و 520میلیون ریال هزینه شده است که 76میلیارد و 260میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات و همین مقدار نیز در قالب آورده متقاضیان تأمین و پرداخت شده است. وی با اشاره به اینکه طرح‌های یادشده در سال‌های 1400 تا 1401 نوسازی و بهسازی شده است، ادامه داد: 123 خانوار در این شهرستان از خدمات ارائه شده دراین حوزه 
بهره مند شده اند.
بهسازی و نوسازی 154 واحد مسکونی آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان ارسنجان
مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان از اجرای 154 طرح بهسازی و نوسازی واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث سیل و دیگر حوادث پیش بینی نشده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن و آورده متقاضیان ایمن‌سازی شده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، عزت الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: برای اجرای این طرح 190میلیارد و 960میلیون ریال هزینه شده است که 95میلیارد و 480میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات و همین مقدار نیز در قالب آورده متقاضیان تأمین و پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های یادشده در سال‌های 1400 تا 1401 نوسازی و بهسازی شده است، ادامه داد: 154 خانوار در این شهرستان از خدمات ارائه شده در این حوزه بهره مند شده اند.
بهسازی و نوسازی 157 واحد مسکونی آسیب‌دیده از حوادث در شهرستان اقلید
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید از اجرای 157 طرح بهسازی و نوسازی واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث سیل و دیگر حوادث پیش بینی نشده در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از تسهیلات اعطایی بنیاد مسکن و آورده متقاضیان ایمن‌سازی شده است. محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن دانست و گفت: برای اجرای این طرح 194میلیارد و 680میلیون ریال هزینه شده است که 97میلیارد و 340میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات و همین مقدار نیز در قالب آورده متقاضیان تأمین و پرداخت شده است. وی با اشاره به اینکه طرح‌های یادشده در سال‌های 1400 تا 1401 نوسازی و بهسازی شده است، ادامه داد: 157 خانوار در این شهرستان از خدمات ارائه شده در این حوزه بهره مند شده اند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی