[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راه تشخیص حق توجه به قرآن است، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر جنبه هدایتگری قرآن و ویژگی‌های این کتاب آسمانی، گفت: این روزها که فتنه‌ها جامعه را دچار تاریکی کرده و تشخیص راه درست سخت شده، راه نجات و تشخیص حق، توجه به قرآن است.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان چهارشنبه ۲۵ آبان در آیین افتتاح شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش فارس، بیان کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که موجب تحریف واقع نشده و دارای ویژگی‌های بارز و بسیاری است.
او به جنبه هدایت‌گری قرآن و ویژگی‌های این کتاب آسمانی پرداخت و بیان کرد: این روزها که فتنه‌ها جامعه را دچار تاریکی کرده تشخیص راه درست کمی سخت شده که راه نجات و راه تشخیص حق توجه به قرآن و تأمل در آن و استفاده از راهنمایی‌های این کتاب آسمانی است که یکی از بارزترین مصادیق آن هدایتگری است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: در هر دینی زمینه انحراف وجود دارد که یکی از ویژگی‌های قرآن این است که اگر به آن توجه کنیم انسان را از بدی‌ها حفظ می‌‍‌کند.
ملک مکان اظهار کرد: این روزها عده معدودی در خیابان‌ها با بدترین و رکیک‌ترین الفاظ، جنایت‌های زیادی را در کف خیابان و تحت عنوان اعتراض انجام می‌دهند که هرکس بخواهد دچار این نوع آسیب‌ها نشود، راه آن توجه به قرآن است.
او اضافه کرد: قرآن نصیحت کننده و هدایتگر است که انسان را گمراه نمی‌کند و این کتاب آسمانی تنها سخنگویی است که در سخنانش جای هیچ نوع 
دروغی نیست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه قرآن کوردلی و غفلت را از انسان جدا می‌کند، گفت: این کتاب آسمانی هر اندازه انتشار پیدا کند، اما هیچ گاه کهنه نخواهد شد و طراوت آن همیشگی است.
ملک مکان بر تأمل در قرآن و عمل به آن تأکید کرد و افزود: جامعه کارگری قشر زحمت‌کش جامعه است که خادم ترین و کم توقع ترین اقشار جامعه را شامل می‌شود و ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در این جامعه امری مهم و ضروری است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی