[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کمپ ترک اعتیاد به دام آتش افتاد، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اعلام کرد: 
کمپ ترک اعتیاد به دام آتش افتاد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: حادثه آتش سوزی کمپ ۱۵۰متری ترک اعتیاد در گویم مهار و از گسترش آن جلوگیری شد. رئیس سازمان آتش نشانی شیراز عصر شنبه ۲۴ دی ماه در این خصوص گفت: ساعت ۱۵:۴۴ دیروز یکشنبه این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ مأموران ایستگاه آتش نشانی شماره ۸ با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
آتش‌پاد قانع افزود: در یک کمپ ترک اعتیاد با مساحت ۱۵۰ مترمربع، بی احتیاطی و استفاده ناایمن از سیلندر گاز ۵۰ کیلویی با اتصالات نامناسب منجر به جدا شدن اتصالات و حریق گسترده سوله شده بود.
وی با بیان اینکه افراد حاضر در کمپ که حدوداً ۴۳ نفر بودند، سریعاً از محل خارج شدند، گفت: خوشبختانه نگرانی از حضور افراد در میان شعله‌ها وجود نداشت و تنها وجود یک رستوران در مجاورت محل حادثه و احتمال سرایت شعله‌ها به این ساختمان از موارد حساس عملیات محسوب می‌شد.
وی افزود: آتش نشانان همزمان با ایمنی محل و خارج کردن سیلندر گاز، وارد عملیات اطفا شدند و از چند طرف به مقابله با شعله‌های آتش پرداختند. قانع خاطرنشان کرد: این حادثه تنها منجر به مصدومیت جزئی ۹ نفر از افراد حاضر در محل شده بود. با تلاش تیم‌های اطفایی، حریق قبل از سرایت به ساختمان و رستوران هم‌جوار کاملاً اطفا گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی