[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دردسر جدید استقلال ، روزنامه شیراز نوین

ورزش 3/ ‌هافبک ازبکستانی استقلال بابت پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت است و با مسئولان باشگاه وارد چالش شده است.
عزیزبک آمانوف، ‌هافبک ازبک یکی از چهره‌های خبرساز استقلال محسوب می‌شود. او که در این فصل مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته و نتوانسته بازی‌های زیادی را انجام بدهد، حالا بابت عدم پرداخت حق و حقوق خود ناراحت است.
آمانوف در زمانی که رافائل سیلوا و کوین یامگا نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود گلایه کردند و نوتیس‌هایی را به باشگاه فرستادند، یک درخواست برای پرداخت پول به خودش ارائه کرد. این درخواست اما با توجه به عدم حضور ستاره ازبکستانی در ترکیب چندان مورد توجه قرار نگرفت.
حالا از اخطار ستاره ازبکستانی به باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات حدود دو هفته می‌گذرد اما او تا حدی که باید از باشگاه پول نگرفته است.
در چنین فضایی شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن از استقلال به گوش می‌رسد. آمانوف اما منتظر تصمیم باشگاه درباره خودش است. اگر مسئولان استقلال قصد فسخ قرارداد او را هم داشته باشند،‌ باید مطالبات این بازیکن را به طور کامل پرداخت کنند و یا با او به توافق برسند.
قرار است مدیران باشگاه استقلال طی روزهای آینده جلسه‌ای با آمانوف داشته باشند تا درباره او و وضعیتش تصمیم‌گیری شود. مسئله مهم دلخوری آمانوف از مسئولان باشگاه است و باید دید چه اتفاقات جدیدی درباره او رخ خواهد داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی