[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با کمک خیر شهرستان جهرم طرح توسعه پلی‌کلینیک آیت‌الله حق‌شناس پس از ۱۰ سال کلید خورد، روزنامه شیراز نوین

به همت نیکوکار عاقبت‌اندیش و با پیگیری نماینده محترم شهرستان جهرم و خفر و مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس، طرح توسعه پلی‌کلینیک آیت‌الله حق‌شناس شهرستان جهرم پس از ده سال کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، طرح توسعه پلی‌کلینیک آیت‌الله حق‌شناس جهرم با اهدای ساختمانی به مساحت 258 متر توسط یک خیر نیکوکار کلید خورد. مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس در این مراسم گفت: خیران و نیکوکاران در استان فارس کارنامه پرباری در خدمات عام‌المنفعه دارند و حوزه سلامت و درمان نیز از مهرورزی و نگاه ویژه عاقبت‌اندیشان همواره برخوردار شده است.
دکتر جلال شجاعت با قدردانی از پیگیری‌های آقای دکتر رضایی کوچی نماینده محترم شهرستان جهرم و تلاش‌های خیران در حوزه سلامت افزود: با توسعه پلی‌کلینیک آیت‌الله حق‌شناس و احداث پلی‌کلینیک جدید، سازمان تأمین اجتماعی چتر حمایتی خود را در سطح شهرستان جهرم افزایش داده و توفیق خدمت‌رسانی به بخش عمده‌تری از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی را خواهد داشت.
ایشان در ادامه با تقدیر از آقای حاج احمد صفرزاده، خیر نیکوکاری که با اهدای ساختمان زمینه گسترش زیرساخت‌های درمانی را در این شهرستان فراهم آورد، افزود: برای توسعه زیرساخت‌های درمانی نیازمند هم‌افزایی و همکاری مسئولان در بخش‌های 
مختلف هستیم. 
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است طرح توسعه پلی‌کلینیک آیت الله حق شناس جهرم طی ماه‌های آتی به همت نماینده محترم شهرستان جهرم و خفر و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس در ساختمانی به مساحت 258 مترمربع آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است، هم‌اکنون پلی‌کلینیک آیت‌الله حق‌شناس جهرم در حال ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف سلامت به بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان جهرم است و در سال جاری به ده‌هزار نفر از بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه داده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی