[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رویداد استارت‌آپی شهر هوشمند برگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از برگزاری رویداد استارت آپی شهر هوشمند خبر داد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، دکتر حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود: با اهداف کار آفرینی، توسعه نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر در جهت تجاری سازی، رویداد استارت آپی شهر هوشمند در تاریخ 10 دی ماه 1401 توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز برگزار می‌شود.
وی در ادامه گفت: این رویداد در پنج محور، هوشمندسازی تجهیزات شهری، هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی جمع‌آوری پسماند، هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و هوشمندسازی نورپردازی پیش بینی شده است. دکتر دانش منش با بیان اینکه این رویداد ضمن ایجاد امید و فرصت برای جوانان ایده پرداز، فرصتی برای رشد و توسعه نوآوری است، گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به آدرس: shirazjju.ac.ir/form/startup اقدام کنند. وی با بیان اینکه ایده پردازان تا 30 آذرماه فرصت دارند تا برای ثبت ایده خود در سایت اقدام کنند، اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد می‌توانند به بلوار عدالت جنوبی روبه‌روی کوچه 21 مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز مراجعه کنند و با شماره‌های 38264923-071 و 09164494807 تماس بگیرند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در پایان افزود: در همین راستا از طرح‌ها و ایده‌های برتر جهت ورود به فرایند شتاب‌دهی و سرمایه گذاری شتاب‌دهنده برای تجاری سازی آنها حمایت خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی