[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سنگ بزرگ پرسپولیس پیش پای بازیکن مازاد، روزنامه شیراز نوین

میزان/ باشگاه پرسپولیس سنگ بزرگی پیش پای مدافع مازاد خود برای جدایی قرار داده است.
در پایان دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان در نشست خبری تکلیف بازیکنان مازاد این تیم به‌خصوص سیامک نعمتی را روشن کرد تا این بازیکن به فکر تیم آینده‌اش باشد.
اما با این وجود تاکنون مذاکرات نعمتی با مدیران پرسپولیس به منظور توافق بر سر جدایی بدون نتیجه مانده است چرا که باشگاه می‌خواهد با توجه به قرارداد داشتن نعمتی از این جدایی نفع مالی نیز ببرد.
نعمتی که در سال ۱۳۹۶ از پیکان راهی پرسپولیس شده در حدود ۶ سالی که برای پرسپولیس به میدان رفته بازیکن تأثیرگذاری نشان داده، اما حاضر شده شروط باشگاه را برای جدایی بپذیرد.
شرط باشگاه پرسپولیس این است که نعمتی غیر از بخشیدن مطالباتش که چیزی حدود یک و نیم میلیارد تومان است و همچنین مابقی پول قراردادش، ۴ میلیارد تومان هم پول رضایتنامه دهد، اما این بازیکن تنها حاضر شده مطالباتش را ببخشد و اعلام کرده نمی‌خواهد پولی بابت رضایتنامه بدهد.
از سوی دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از حواشی احتمالی انتظار دارند تیم‌های خواهان نعمتی رسماً برای جذب او اقدام کنند نه اینکه صبر کنند وی بازیکن آزاد شده و او را راحت به خدمت بگیرند.
از تیم‌های تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان به عنوان مقاصد احتمالی مدافع راست پرسپولیس یاد می‌شود. در فضای مجازی هم شایعاتی درباره پیشنهاد تیم فوتبال استقلال به نعمتی منتشر شده که قابل تأیید یا تکذیب نیستند. باید دید در نهایت این بازیکن راهی کدام تیم خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی