[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

در حمایت از دانش‌بنیان‌ها جدیت داریم ، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در پایان سومین میز خدمت ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان، گفت: دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات، ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، مصمم است و با جدیت اقدام می‌کند. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر ایمانیه استاندار فارس، در پایان سومین میز خدمت ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان، گفت: دولت سیزدهم در حمایت و رفع مشکلات، ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، مصمم است و با جدیت اقدام می‌کند. استاندار فارس با اشاره به نام امسال که به حوزه دانش‌بنیان اختصاص دارد، اظهار داشت: برای رفع موانع پیش روی این شرکت‌ها نیاز به هم‌افزایی و اقدام جهادی است؛ میز خدمت بخشی از این هم‌افزایی را ایجاد می‌کند. وی عمده‌ترین مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیلات، فضای فیزیکی، مالیات و متمرکز بودن بعضی از صدور مجوزها در تهران به ویژه مباحث مربوط به سازمان غذا عنوان کرد.
دکتر ایمانیه افزود: در این میز خدمت مقرر شد در حوزه تسهیلات، پس از تأیید پارک علم و فناوری و مسئولان دانش‌بنیان استان، از تبصره‌های مختلف برای رفع این مشکل استفاده شود.
وی در خصوص تأمین فضای فیزیکی برای این شرکت‌ها گفت: قسمتی از اراضی شهرک صنعتی را به‌منظور حمایت و تسهیل در ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دادیم تا نسبت به تأمین زمین خارج از تشریفات مزایده اقدام شود. نماینده عالی دولت در فارس از سفر قریب‌الوقوع رئیس سازمان غذا و داروی کشور به شیراز خبر داد و خواستار تشکیل میز خدمت با حضور او به منظور حل مشکلات شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی