[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

این گیاه را برای کاهش وزن و لاغری شکم بخورید، روزنامه شیراز نوین

زیره سیاه خواص فراوانی دارد. مقوی است، معده را گرم می‌کند، باد شکن و ضد نفخ است و در کنار همه‌‌ این‌ها خاصیت لاغری نیز دارد.
به گزارش بهداشت نیوز، زیره سیاه در برخی از افراد باعث لاغری می‌شود و در برخی دیگر خیر. ‌این کاملاً طبیعی است و درباره همه‌ عرق‌ها و داروهای گیاهی دیگر مثل رازیانه و زیره سبز هم صدق می‌‌کند، چرا که همه‌‌ این‌ها بستگی به شرایط بدنی هر فرد دارد. گاهی ممکن است برای بعضی افراد بیشتر عمل کند، برای بعضی کمتر و برای بعضی دیگر ممکن است کاملاً بی‌تأثیر باشد.
لاغری سریع با عرق زیره سبز
زیره سبز هم به صورت پودر یافت می‌شود و هم دانه‌ای. مصرف مداوم ‌این ماده به قند خون تعادل می‌بخشد و باعث سلامت بدن می‌شود، از طرفی دیگر ‌این ادویه خاصیت چربی سوزی بالایی دارد. با خوردن زیره سبز احساس سیری خواهید کرد و میل بدن به کربوهیدرات‌ها به شدت پایین می‌آید.
از طرفی دیگر ‌این ماده سرشار از کلسترول گیاهی بوده و همین موضوع باعث می‌شود بدن کلسترول زیان آور را جذب نکند. ‌این هم یک دلیل دیگر برای لاغری سریع با عرق زیره سبز.
همان طور که گفته شد زیره خاصیت لاغری دارد. ‌این ماده غذایی کمی ‌تلخ است ولی ارزشش را دارد. اگر از چربی شکم خود خسته شدید امتحانش ضرری ندارد. ‌این ماده سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و کلسترول خون را پایین می‌آورد. ‌این خاصیت زیره می‌تواند باعث لاغری شود.
طریقه مصرف زیره برای لاغری شکم
شما می‌توانید محلولی را از زیره درست و هرروز میل کنید تا به تدریج نتایج آن روی بدن‌تان ظاهر شود. برای ‌این کار ۲ قاشق غذاخوری زیره را از شب خیس کنید و صبح روز بعد بجوشانید. عصاره‌ آن را گرفته و با آب نصف یک لیمو ترش ترکیب کنید. ‌این محلول را هر روز صبح با معده‌ خالی بنوشید تا کم کم نتایج آن را ببینید. ‌این محلول برای لاغری شکم و پهلو بسیار مفید است.
عرق زیره و لاغری
تحقیقات نشان داده عرق زیره به تنهایی می‌تواند باعث لاغری فرد شود. کافیست تا ۹۰ روز، روزانه به مقدار ۳۰ میلی‌لیتر از عرق زیره بنوشید. ‌این ماده اشتهای شما را به طرز چشمگیری کم کرده و باعث لاغری می‌شود.
طی آزمایشی که در سال ۲۰۱۳ انجام شد، افرادی که به مدت ۳ ماه از عرق زیره استفاده کرده بودند، پس از ۳ ماه کاهش وزن داشتند. نکته‌ جالب ‌اینجاست که افراد شرکت کننده هیچ تغییری در برنامه‌ غذایی خود نداده بودند و هیچ برنامه ورزشی نیز نداشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی