[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ساپینتو دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد کاپیتان از استقلال اخــــــراج شد!، روزنامه شیراز نوین

دیروز یکشنبه ریکاردو ساپینتو به کاپیتان تیمش در دیدار مقابل سپاهان اجازه تمرین نداد. 
 تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز یکشنبه دومین جلسه تمرینی خود بعد از دیدار برابر سپاهان را پشت سر گذاشت که سیاوش یزدانی، مدافع میانی و کاپیتان این تیم در دیدار برابر سپاهان، از سوی ریکاردو ساپینتو اجازه تمرین پیدا نکرد!
این اتفاق در شرایطی رخ داد که یزدانی پس از مصدومیت محمدحسین مرادمند به ترکیب اصلی استقلال راه یافته و در کنار سیلوا زوج خط دفاعی استقلال را ساخته بود و حتی مقابل سپاهان در اصفهان به واسطه سابقه بیشترش نسبت به سایر بازیکنان، بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را هم بر بازو بسته بود.
یزدانی که پیش از این و در اوایل نیم‌فصل نخست هم به دلیل انتشار یک توییت در مورد جشن تولد سرمربی استقلال و کنایه‌هایی که به ساپینتو زده بود از جمع آبی‌ها کنار گذاشته شده بود، اما در نهایت به تیم برگشته بود، حالا برای دومین بار از سوی این سرمربی از تیم کنار گذاشته شد و باید دید آیا این بار برای همیشه از تفکرات ساپینتو خارج خواهد شد و دیگر به تیم باز نمی‌گردد یا اینکه اوضاع برای او جور دیگری پیش خواهد رفت.
گفته می‌شود ساپینتو روز گذشته تصمیمش مبنی بر کنار گذاشتن این بازیکن را گرفته و به اطلاع این بازیکن و باشگاه هم رسانده بود اما سیاوش یزدانی با این استدلال که نمی‌خواهد از تیم جدا شده یا با بازیکن دیگری معاوضه شود، دیروز  قصد داشت در تمرین شرکت کند که این اجازه را پیدا نکرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی