[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پزشکان بسیجی به روستا رفتند ، روزنامه شیراز نوین

به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و با تلاش اعضای گروه جهادی شهید «هاشم شعبانی»، خدمات سلامت محور به روستاییان باجگاه شیراز ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان به ۳۷۰ نفر از روستاییان خبر داد و گفت: در این اردوی جهادی سلامت محور، خدمات تخصصی درمانی شامل گوش، حلق و بینی، چشم، زنان و اطفال، همچنین خدمات پزشک عمومی، خدمات پرستاری و مامایی ارائه شد. سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» با حضور در این برنامه، از تلاش جهادگران سلامت قدردانی کرد و افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان فارس به دنبال فراگیر کردن گفتمان فرهنگ جهادی هستند و بسیج همواره بدون ادعا در محرومیت زدایی و دفاع از امنیت پیشرو است. او ادامه داد: جهادگران سلامت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار حضور یافته و خالصانه به همنوعان خود خدمات عمومی و تخصصی سلامت محور ارائه می‌کنند.
«کاظم شعبانی» مسئول این گروه جهادی شهید «هاشم شعبانی» نیز از همکاری روستاییان باجگاه شیراز، پایگاه بسیج، دهداری و مدیر مدرسه شهدای باجگاه، همچنین تلاش خداپسندانه کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان‌های شهید آیت الله دستغیب، شهید دکتر فقیهی و مادر و کودک شوشتری قدردانی کرد و افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب فخر و مباهات برای هر فردی در هر جایگاه، مقام و مسئولیت است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی