[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

ورزش دانش آموزی، شاکله ورزش قهرمانی را تشکیل می‌دهد ، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان اسبق و شیرازی تیم ملی بسکتبال ‌ایران با اظهار ‌این که ورزش دانش آموزی، شاکله ورزش قهرمانی را تشکیل می‌دهد، گفت:‌ برگزاری مرتب‌ این مسابقات با استفاده از مربیان متخصص موجب کشف استعدادها می‌شود.
مهران حاتمی‌ روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ‌ایرنا ادامه داد:‌ ابتدا باید وزارت آموزش و پرورش زیر ساخت‌های مناسب و استاندارد برای رشته‌های مختلف فراهم کند چرا که تحصیل در کنار ورزش می‌تواند ورزشکاران ملی و تحصیل کرده‌ای را تقدیم به هر جامعه‌ای کند.
سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ‌ایران اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش برای تقویت ورزش اقدام به تشکیل فدراسیون ورزش دانش آموزی کرده است که با‌ این نگاه حرفه‌ای و داشتن یک تقویم مناسب می‌توان امیدوار بود که استعدادهای زیادی که در بین دانش آموزان وجود دارد شناسایی و سپس در آکادمی‌ها آن‌ها را آماده و تحویل تیم‌های مختلف ملی دهند.
حاتمی ‌اضافه کرد:‌ به نظرم انتخاب درست برای رسیدن به تیم‌های ملی از دل همین مسابقات دانش آموزی به دست می‌آید که می‌تواند آینده تیم‌های ملی را در رشته‌های مختلف تضمین کند.
کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال: ورزش دانش آموزی، شاکله ورزش قهرمانی را تشکیل می‌دهد
وی در مورد میزبانی شیراز در رشته‌های بسکتبال و والیبال دانش آموزان هم گفت:‌ بسکتبال فارس در سال‌های نه چندان دور جایگاه خوبی در کشور داشت اما هم ‌اینک ‌این گونه نیست و بسکتبال فارس حال و روز خوشی ندارد.
این پیشکسوت بسکتبال کشور ادامه داد:‌ قطعاً میزبانی شیراز در والیبال و بسکتبال دانش آموزی موجب می‌شود شور و هیجان زیادی بین آن‌ها به وجود آید ضمن ‌این که ‌این بازی‌ها علاوه بر رقابت در صحنه مسابقات می‌تواند زمینه خوبی برای پیوند دوستی بین دانش آموزان سراسر کشور باشد. حاتمی ‌تأکید کرد: فارس معدن استعداد‌های بی‌شمار در رشته بسکتبال است که ‌این مسابقات می‌تواند زمینه شکوفایی آن‌ها را برای ورزش قهرمانی فراهم کند، امیدوارم مسئولان ورزش فارس توجه بیشتری به‌ این رشته پر استعداد داشته باشند تا دوباره در لیگ برتر تیم داشته باشیم و بتوانیم استعداد‌های زیادی را به تیم‌های مختلف ملی معرفی کنیم.
به گزارش ‌ایرنا، رقابت‌های والیبال و بسکتبال دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه ۱۶ بهمن‌ماه با عنوان گرامیداشت شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه در شیراز آغاز شد.
افزون بر یک هزار دانش آموز پسر از سراسر کشور در قالب ۶۴ تیم در بسکتبال و والیبال در ‌این رقابت‌ها حضور دارند.
این بازی‌ها ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری با تعیین تیم‌های برتر در شیراز پایان می‌یابد و سپس مسابقات بسکتبال و والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه در شیراز آغاز می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی