[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پشت‌پرده بی‌اعتمادی یحیی به ستاره سابق فجر ، روزنامه شیراز نوین

آخرین خبر/ به‌نظر می‌رسد که ‌هافبک خلاق سرخ‌پوشان پایتخت به ترکیب اصلی ‌این تیم بازخواهد گشت.
پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روزهای خوبی را نمی‌گذراند و شاگردان یحیی گل‌محمدی نتوانسته‌اند انتظارات را نسبت به خود برآورده کنند. اوج بحران در تیم پرسپولیس، در خط حمله است که با وجود در اختیار داشتن مهاجمان سرشناس، سرخ‌پوشان پایتخت در ۵ بازی اخیر خود فقط ۳ گل به‌ثمر رسانده‌اند که آماری ضعیف و باورنکردنی است. نکته جالب‌توجه در ‌این میان، حضور ‌هافبک‌های خلاقی مثل مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی در فهرست پرسپولیس است اما با وجود در اختیار داشتن خلاق‌ترین‌ هافبک‌های فصل گذشته، خبری از موفقیت در خط حمله پرسپولیس نیست.
سروش رفیعی یکی از خریدهای پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از آغاز لیگ بیست‌ودوم بود. رفیعی در بازگشت دوباره‌اش به جمع سرخ‌پوشان پایتخت توانست جایگاه ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به‌دست آورد و در ۷ بازی ابتدایی فصل عضوی از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت بود اما با نزدیک‌شدن به هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست، شرایط کاملاً علیه رفیعی تغییر کرد و او دیگر در قامت یار ثابت در ترکیب پرسپولیس جایگاهی نداشت.
رفیعی برای‌ این که بتواند موقعیت خود در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را تثبیت کند، در دیدار هفته دوازدهم با مس کرمان گل پیروزی‌بخش تیمش را برای شیخ دیاباته ساخت اما در اتفاقی عجیب، بعد از ‌این گل‌سازی سروش رفیعی به نیمکت پرسپولیس منتقل شد و دیگر در لیگ برتر در قامت یار ثابت در ترکیب اصلی پرسپولیس جای نگرفت که تصمیم غیرمنتظره‌ای از سوی یحیی گل‌محمدی بود.
هافبک باتجربه پرسپولیسی‌ها با وجود آن که دیگر چهره مورد علاقه و مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی نبود و در قیاس با روزهای ابتدایی فصل، جایگاهش را در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت از دست داده بود، اما تلاش زیادی داشت تا بتواند در نقش منجی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بدرخشد. رفیعی در اولین بازی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم و در شرایطی‌که کار شاگردان گل‌محمدی مقابل ذوب‌آهن گره خورده بود، در قامت یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شد و گل پیروزی‌بخش سرخ‌پوشان پایتخت را ساخت تا بار دیگر توانایی خود را به سرمربی تیمش نشان بدهد.
پرسپولیس هفته آینده در جام حذفی باید مقابل سپاهان اصفهان قرار بگیرد. رفیعی در فصل جاری سابقه بازی در جام حذفی و دیدار مقابل ون‌پارس اصفهان را دارد و حالا باتوجه به مصدومیت سعید صادقی، امیدوار است بتواند اعتماد دوباره یحیی گل‌محمدی را جلب کند و به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. پرسپولیسی‌ها در هفته‌های اخیر در امر گلزنی ناکام بوده‌اند و شاید اضافه شدن ستاره‌ای مثل سروش رفیعی بتواند خلأ یک انتقال‌دهنده توپ به خط حمله در ترکیب پرسپولیس را از بین ببرد و شرایط به سود سرخ‌پوشان پایتخت تغییر کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی