[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رویداد ملی اتم در فارس برگزار شد صعود سه اتم به مرحله کشوری، روزنامه شیراز نوین

از میان ۳۴ اتم شناسایی شده در استان فارس، سه اتم به مرحله کشوری راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حسین کشتکار دبیر اجرایی رویداد اتم در گفت‌وگو با سایت خبری اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: رویداد اتم، رویداد الگو‌ها و تجربه‌های موفق با رویکرد مردمی ‌برای حل مسائل در عرصه‌های گوناگون سلامت و پزشکی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: اتم‌های شناسایی شده به واسطه شناخت از مسائل و با اقدام عملی توانسته‌اند باری از دوش انقلاب اسلامی ‌و مردم بردارند
کشتکار با اشاره به ‌این که فارس هشتمین استانی است که میزبان رویداد اتم بود، بیان داشت: در استان فارس ۳۴ اتم ثبت نام کردند که با پالایش‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه رویداد، ۱۲ اتم به ارائه تجربیات و فعالیت‌های خود در حضور مردم و داوران پرداختند و سه اتم به انتخاب داوران بومی ‌استان فارس انتخاب شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.
دبیر اجرای رویداد اتم در مورد حل مسئله اتم‌ها نیز افزود: محدوده جغرافیایی حل مسئله اهمیت ندارد و ممکن است حل مسئله در یک محله باشد یا ممکن است موضوع استانی و کشوری باشد و اهمیت فعالیت و خود حل مسئله با رویکرد حل مسئله و اقدام عملیاتی و مردمی ‌است.
کشتکار، پیرامون هدف رویداد ملی اتم نیزعنوان کرد: هدف اتم شناسایی ‌ایده‌ها، افراد ‌ایده‌پرداز و توانمند، تکثیر ‌ایده‌ها و الگو گرفتن از ‌ایده‌ها برای سایر مناطق است.
وی همچنین اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌های اتم‌ها تجربه‌نگاری شده و در صورت لزوم حمایت‌هایی از آن صورت خواهد گرفت.
به گفته کشتکار، رویداد ملی اتم به همت ستاد پیشرفت منطقه‌ای ذیل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و با حمایت وزارت ورزش و جوانان در استان‌های کشور برگزار می‌شود. از برگزیدگان و هیئت اجرایی اتم در جشن بزرگ روز جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تقدیر به عمل خواهد آمد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی