[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیگیر اعتبارات و تقویت پروژه‌های عمرانی هستیم، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به تهران، تقویت اعتبارات و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه را پیگیری کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـاء(ص) و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، با مسئولان هر حوزه پیرامون پیگیری راهکارهای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و تقویت اعتبارات دانشگاه، دیدار و گفت‌وگو کرد.
 «سید ابوالفضل هاشمی اصل» ابتدا با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور و دیدار با «رضا عوض پور» رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، ضمن پیگیری اعتبارات دانشگاه، تقویت اعتبارات حوزه سلامت فارس در ارائه خدمات سلامت محور به مردم استان را ضروری دانست و خواستار این مهم شد. دیدار با «ابراهیمی» معاون پارلمانی قـرارگاه سـازندگی خـاتم‌الانبیـاء(ص) در راستای تسریع عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول‌الله(ص)، از دیگر اقدامات معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سفر بود. «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و «حجت اله رفعت جو» مدیر برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را در این سفر همراهی می‌کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی