[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مقاوم‌سازی نظارت می‌خواهد ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس ضمن تأکید بر لزوم تدوین و ارائه ساز و کار مقابله با تخلفات حوزه ساخت و ساز در این استان گفت: بسیج مهندسین عمران و معماری بر تخلفات عمرانی و سامان‌دهی بافت‌های فرسوده فارس نظارت کند. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، عصر یکشنبه در دیدار با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در شیراز افزود: باید در مقابل تخلفات احتمالی حوزه ساخت و ساز در استان ایستادگی کرد و در این زمینه ظرفیت بسیج را نیز به کار گرفت.
وی خواستار ورود بسیج مهندسین عمران و معماری فارس برای حل مشکلات تعاونی‌های مسکن این استان شد و ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف برای اجرایی شدن تدوین می‌شود که برای به نتیجه رسیدن آنها نیازمند مدیران باورمند هستیم و لذا درصد عمده‌ ای از کار ما به انتخاب صحیح افراد بازمی‌گردد. استاندار فارس اظهار داشت: باید از ظرفیت گروه‌های دانشجویی نیز در ارائه خدمات به روستاها و همکاری در امور نظارتی با هدف ساخته شدن جوانان و دانشجویان از بعد معنوی، مدیریتی و فرهنگی استفاده کرد. ایمانیه همچنین از بسیج مهندسین فارس خواست که با افزایش تعداد گروه‌های ناظر و ارزیابی پروژه‌های در دست احداث مسکن از بُعد کیفیت معماری و ساخت، در اجرای طرح نهضت ملی مسکن همکاری کند. وی گفت: استفاده از معماری اسلامی و نوع ارتباط بین واحدهای مسکونی از دیگر جنبه‌های قابل ارزیابی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.
استاندار فارس افزود: دقت در ساخت مسجد، کتابخانه، درمانگاه و فضای ورزشی همزمان با احداث منازل مسکونی نیز از سوی بسیج مهندسین در طرح نهضت ملی مسکن با حساسیت خاص رصد شود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی