[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهر زیبا در گرو نظارت ناظران مناطق یازده‌گانه شهری است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، در ادامه سری جلسات ستاد نوروزی 1402 جلسه ای با حضور سرپرست سازمان، معاون، مدیران و ناظران فضای سبز مناطق یازده‌گانه با موضوع ایجاد آمادگی در حوزه فضای سبز و المان‌های نوروزی مناطق شهرداری شیراز، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، کشتکار سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گزارشی از نیاز اقلام فضای سبز و تعداد المان‌های ساخته شده در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز از ناظران فضای سبز مناطق خواستار شد. سپس ضمن برآورد نیاز هر منطقه نسبت به ارائه اقلام بیشتر فضای سبز برای هر منطقه برنامه ریزی شد. کشتکار با تبریک پیشاپیش اعیاد شعبان به‌ویژه میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج)، بر آمادگی کامل مجموعه شهرداری در مهیا کردن کلیه امکانات و تمهیدات لازم در استقبال از بهار و مسافران نوروز و گردشگران و ایجاد نشاط و شادابی در سیما و منظر شهری تأکید فراوان کرد. 
وی خاطرنشان کرد: شهر شیراز یکی از مقاصد مهم گردشگری و مسافران نوروزی است که همه‌ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی است و در این بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری شیراز همچون گذشته باید تمهیدات لازم در جهت استقبال از مسافران نوروزی و همچنین فضاسازی‌های شهری متناسب با ایام نوروز را موردتوجه قرار دهد. 
کشتکار در پایان ابراز امیدواری نمود و افزود: با همکاری و تعامل ناظران فضای سبز مناطق، مدیران، کارکنان فضای سبز و همچین مشارکت شهروندان می‌توانیم در توسعه، حفظ و نگهداری و زیبا نگه داشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی