[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

«رئیس جمهوری آمریکا» درگذشت ، روزنامه شیراز نوین

ریچارد بلزر استندآپ کمدین آمریکایی که در نقش رئیس جمهوری آمریکا ظاهر و با کارآگاه جان مونک به شهرت دست یافت در ۷۸ سالگی درگذشت.
به گزارش خبرنگار سینمای جهان ایرنا، ریچارد جی بلزر برای بازی در نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه شهرت داشت؛ او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۶ نقش کارآگاه جان مونک را در درام جنایی قتل: زندگی در خیابان و نظم و قانون - SVU بازی کرد.
او روز یکشنبه و در سن ۷۸ سالگی در بولیو سور مر - Beaulieu-sur-Mer فرانسه درگذشت.
دیک ولف خالق نظم و قانون در بیانیه‌ای به ورایتی گفت: جان مونک، کارآگاه ریچارد بلزر، یکی از شخصیت‌های نمادین تلویزیون است. این شخصیت را بسیار دوست داشتم، به تام (فونتانا) گفتم که می‌خواهم او را به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال SVU تبدیل کنم، بقیه اش تاریخ است.
او افزود: ریچارد شوخ طبعی و شادی را ارمغان آورد، حرفه‌ای تمام عیار بود و همه ما برای او بسیار دلتنگ خواهیم شد.
بلزر در اواخر دهه ۶۰ به عنوان گزارشگر برای بریجپورت پست کار کرد و جاه طلبی داشت که نویسنده‌ای مهم شود. او در کالج دین جونیور در فرانکلین، ماساچوست تحصیل کرد، اما اخراج شد. او در سال ۱۹۷۲ به نیویورک آمد و به عنوان استندآپ کمدین شروع به کار کرد.
شهرت، کافه گوشت، نویسنده! نویسنده!، شیفت شب، آدمای عوضی و آزادراه از جمله آثاری است که بلزر در آن‌ها ایفای نقش کرده است.
او در سال ۱۹۹۸ در گونه ۲ به کارگردانی پیتر مدک نقش رئیس جمهوری آمریکا را بازی کرد.
در این فیلم جیمز کرومول، ناتاشا هنستریج، مایکل مدسن، مارگ هلنبرگر، میکلتی ویلیامسون، سارا واینتر و پیتر بویل بازی کردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی