[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کنترل بازار نوروز شدت گرفت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: طرح بازرسی و نظارت بر بازار که همزمان با سراسر کشور از ۱۲ بهمن ماه در شیراز آغاز شده، تا پایان ماه مبارک رمضان (پایان فروردین ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت. به گزارش شیرازنوین به نقل از ایرنا، علیرضا رعنایی افزود: این طرح با هدف تأمین آرامش و ثبات نسبی بازار با توجه به قرار داشتن در آستانه آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان در حال اجراست.
وی ادامه داد: در این طرح نظارتی، نظارت‌ها به شکل خودنظارتی توسط خود اصناف، در قالب گشت‌های مشترک دستگاه‌های متولی و همچنین گشت بازرسی اتاق اصناف مرکز استان با تمرکز بر کالاهای پرمصرف ایام از جمله خشکبار، شیرینی، میوه و تره بار، پوشاک، کیف و کفش و مواد پروتئینی و برخی فعالیت‌های خدماتی مانند خشک‌شویی‌ها و قالی‌شویی‌ها انجام خواهد شد.
او اظهار داشت: در این طرح بازرسان اتاق اصناف و ناظران افتخاری که دوره‌های آموزشی و توجیهی را گذرانده‌اند، در کنار بازرسان صنفی و گشت‌های مشترک، بر فعالیت تمامی صنوف نظارت 
خواهند داشت.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار داشت: یکی از اتفاقات و رویدادهایی که امسال نیز در ادامه سال گذشته شاهد آن هستیم، برگزاری نمایشگاه به وسعت ایران و تحت عنوان از فجر تا نوروز است.
رعنایی افزود: در این نمایشگاه تمامی صنوف با هماهنگی اتحادیه صنفی مربوط می‌توانند نسبت به ارائه حداکثر تخفیف قانونی به مشتریان اقدام کنند.
او گفت: این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده، تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و بازرسان اتحادیه‌های صنفی نسبت به راستی آزمایی تخفیف‌های ارائه شده اقدام خواهند کرد.
وی از شهروندان خواست که تمام اقلام و کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های دارای پروانه کسب تأمین کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا داشتن انتقاد یا پیشنهاد با تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ تماس حاصل کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی