[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سنگ در چرخه صادرات ، روزنامه شیراز نوین

به گزاش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته و نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزیینی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته، هشتمین نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازی به همراه دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، رنگ، چسب و ماشین آلات وابسته از دیروز چهارشنبه در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
نهاوندی افزود: بیش از 87 شرکت کننده از استان‌های فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.
او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت هشت‌هزار مترمربعی سالن‌های حافظ، سرو و بهار برپا شده است، گفت: این نمایشگاه‌ها تا روز شنبه ششم اسفندماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه‌های معدن و صنایع معدنی، سنگ‌های تزیینی و نمایشگاه انبوه‌سازی مسکن، میز کشوری سنگ و کلاس آموزشی مرتبط با عنوان نمایشگاه‌ها با موضوعاتی همچون بررسی راهکارهای توسعه صادرات سنگ ایران با حضور مسئولان، متخصصان و کارشناسان سراسر کشور برگزار می‌شود.
نهاوندی ادامه داد: در طول برگزاری این عناوین نمایشگاهی هیئت‌های تجاری از کشورهای تاجیکستان و افغانستان ضمن بازدید، مراودات و تعاملات اقتصادی هم با تولیدکنندگان حاضر خواهند داشت. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: این عناوین نمایشگاهی به عنوان حوزه‌های تخصصی صنایع، مکمل یکدیگر و یکی از خلاقانه‌ترین صنایع رقابتی در جهان هستند که جایگاه و نقش غیر قابل انکاری در اقتصاد، تولید، اشتغال‌زایی، رشد تولید ناخالص ملی و کسب درآمدهای ارزی دارند و بنابراین فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر فعالان این عرصه می‌تواند منجر به توسعه استان فارس شود. او گقت: علاقه مندان می‌توانند پس از دریافت بلیت بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی