[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خدمات عدالت‌محور در مناطق کم‌برخوردار، روزنامه شیراز نوین

دهمین جایگاه سوخت CNG شهرداری شیراز با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ و با حضور سالاری نسب مدیر عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، طاهری مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس، شه‌دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، باباخانی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و شمس الدینی معاون فنی عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با نام جایگاه سوخت CNG نصر شهرداری شیراز، راه اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.
هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در جریان این مراسم با اشاره به بحث عدالت‌محوری در مجموعه شهرداری و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار عنوان کرد: پروژه جایگاه سوخت نصر به عنوان دهمین جایگاه سوخت شهرداری شیراز، با ارزش ۵۱۰میلیارد ریال که ۳۸۰میلیارد ریال آن توسط شهرداری شیراز تأمین شده است، در زمینی به مساحت دوهزار مترمربع با نگاه عدالت‌محور مجموعه شهرداری در بلوار نصر و منطقه کم برخوردار به بهره‌برداری رسید.
شه‌دوست شهرداری و شورای شهر شیراز را در نقطه مطلوب عنوان کرد و افزود: امروز فرصتی مناسب برای همکاری سایر دستگاه‌ها با مجموعه شهرداری است؛ چراکه تنها در بحث برون سپاری جایگاه‌های سوخت در شهر شیراز در یک سال گذشته افزایش ۳۷برابری درآمد را شاهد بودیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی یکصد و دوازده پروژه شهرداری در ایام فجر با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار میلیارد اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری شیراز که جهش عمرانی را در این کلان‌شهر به دنبال داشت، افتتاح خط دو مترو و پیشروی موفقیت‌آمیز خط سه قطار شهری بوده است.
وی با تشکر از زحمات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در روند اجرای پروژه ساخت جایگاه سوخت گفت: این جایگاه به منظور رفاه حال شهروندان گرامی و با هدف ارائه سوخت‌ پاک و کمک به حفظ محیط زیست راه اندازی شده است.
سالاری نسب مدیر عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این مراسم بر شرایط خاص سوخت‌رسانی در کشور و اهمیت مصرف بهینه انرژی تأکید کرد.
وی فرهنگ‌سازی و مصرف درست انرژی را از مسائل مهم دانست و حفظ منابع انرژی را برای نسل‌های آینده متذکر شد.
طاهری مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با اشاره به اینکه این جایگاه چهلمین جایگاه سوخت در شهر شیراز است، یادآور شد: یک چهارم جایگاه‌های سوخت CNG شهر شیراز متعلق به شهرداری بوده که تجهیزات آن توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تأمین شده است.
وی اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات این جایگاه را مبلغی معادل ۱۸۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: جایگاه مذکور دارای سه نازل بوده که به صورت شبانه‌روزی دوهزار و دویست خودرو را پوشش داده و امکان اشتغال ده نفر را فراهم کرده است.
طاهری ۵۹ جایگاه سوخت را در استان فارس مربوط به شهرداری‌های استان اعلام کرد و روند این همکاری را در جهت رفاه شهروندان رو به رشد و موفقیت آمیز دانست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی