[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برپایی نمایشگاه قرآن فارس به میمنت ماه مبارک رمضان، روزنامه شیراز نوین

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌فارس از برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌فارس از برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: جلسات برپایی نمایشگاه قرآن با حضور و همکاری دستگاه‌های مختلف در حال برگزاری است.
وی بازه زمانی ‌این نمایشگاه را ۱۵ تا ۱۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: مکان برپایی ‌این نمایشگاه در سال جاری نیز محل دائمی ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان است.
نداف با بیان ‌این که ‌این نمایشگاه امسال با پیگیری و استقبال شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد شد، افزود: نمایشگاه مذکور با حضور مؤسسات قرآنی مردمی، دستگاه‌های اجرایی و فعالان و مؤسسات فرهنگی دائر می‌شود. رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس یادآور شد: پیش از ‌این فراخوان شرکت در نمایشگاه قرآن استان فارس از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه سال جاری از طریق خبرگزاری ‌ایکنا اعلام شد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه مذکور دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، علوم و معارف دینی و اولین نمایشگاه تخصصی حج و زیارت ملزومات سفر‌های زیارتی، تجهیزات محافل، مجالس و هیئت‌های مذهبی خواهد بود.
نداف با ذکر ‌این نکته که پوستر ‌این نمایشگاه طی روزهای آتی رونمایی می‌شود، گفت: جزئیات بیشتر برپایی ‌این نمایشگاه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی