[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

فرهنگ‌سازی مدیریت دانش در استانداری فارس بسیار اهمیت دارد، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: در حال حاضر فرهنگ‌سازی در اجرای موفق پروژه مدیریت دانش سازمانی در استانداری بسیار مهم است و کلیه اعضای کمیته می‌بایست نسبت به اجرای کامل این موضوع همکاری نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی ادامه داد: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت و استاندار، ملزم به اجرای دقیق چهارچوب حاکمیتی مدیریت دانش در استانداری هستیم.
رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری فارس با بیان اینکه فرهنگ سازی در زمینه مدیریت دانش در سطح استانداری و ادارات تابعه ضروری است، افزود: اقدامات دانشی که به صورت ابتکاری در استانداری قابل اجراست، باید شناسایی شده و اجرایی شود.
کریمی بر شناسایی مسائل اصلی هر یک از معاونت‌ها و دفاتر و ادارات کل استانداری فارس در راستای تقویت مدیریت دانش تأکید کرد و اظهار داشت: پیشنهاد راهکارهای انگیزشی مؤثر و عملیاتی به منظور ثبت دانش و تجربه سازمانی در استانداری بسیار اهمیت دارد.
مدیرکل امور اداری و مالی و نایب رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری فارس در این جلسه در خصوص دریافت گواهی سنجش بلوغ مدیریت دانش گفت: به زودی روند اسناد مالی این موضوع تکمیل و پرداخت خواهد شد. محسن نعمتی ادامه داد: همچنین تابلوهای عناوین کمیته اجرایی مدیریت دانش در دست اقدام بوده و به زودی نصب می‌گردد. در ادامه جلسه، مؤمنی دبیر کمیته اجرایی مدیریت دانش ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیگیری و اجرای مصوبات جلسات کمیته اجرایی مدیریت دانش، از اعضا درخواست کرد پیشنهادهای خود را در خصوص راهکارهای انگیزشی مؤثر و عملیاتی جهت مستندسازی، ثبت دانش و تجربه سازمانی ارائه دهند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی