[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دانش‌آموزان دختر کواری مسموم شدند، روزنامه شیراز نوین

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار در استان فارس اعلام کرد که شماری از دانش‌آموزان یک دبیرستان دخترانه، با علائمی نظیر سرگیجه و سردرد، مواجه و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. 
علی‌اصغر رشیدی در توضیح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۹ صبح دیروز شنبه ۱۳ اسفندماه دانش‌آموزان یک کلاس درس در دبیرستان دوره دوم متوسطه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوار اعلام می‌کنند که موادی داخل بخاری کلاس ریخته شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، رشیدی خاطرنشان کرد: معلمی که در حال تدریس در کلاس یادشده بود، بلافاصله اقدام به تخلیه کلاس کرده و سایر دانش‌آموزان نیز با مشاهده این اقدام، از کلاس‌های درس خارج می‌شوند. این مقام مسئول اضافه کرد: در این حین سه تن از دانش‌آموزان یک کلاس دیگر، اعلام می‌کنند که حالت سردرد و سرگیجه دارند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی کوار منتقل می‌شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: تعدادی دیگر از دانش‌آموزان این دبیرستان هم که یا دارای بیماری زمینه‌ای مانند آسم یا آلرژی بودند یا دچار اضطراب و استرس شده بودند نیز به این مرکز درمانی منتقل شده‌اند. رشیدی گفت: تاکنون ۲۷ دانش اموز این آموزشگاه به مرکز درمانی اعزام شده‌اند که به جز یک نفر که همچنان تحت نظر پزشک قرار دارد، بقیه مشکل خاصی نداشته و حال عمومی آنان خوب گزارش شده است. این مقام مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون تیم‌های بهداشتی در محل مدرسه مستقر و مشغول بررسی علل این مشکل هستند، گفت: سلامت دانش‌آموزان خط قرمز آموزش و پرورش بوده و به محض اینکه دانش‌آموزی ابراز مشکل کند، برای رفع نگرانی او و خانواده اقدام لازم انجام خواهد شد. رشیدی با یادآوری اینکه آموزشگاه یادشده ۶۱۴ دانش‌آموز دختر دارد، تأکید کرد که شرایط در رصد و کنترل مسئولان قرار دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی