[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«بیگانه» جدید در راه سینما، روزنامه شیراز نوین

فیلم‌برداری جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «بیگانه» به تهیه‌کنندگی «ریدلی اسکات» به زودی در بوداپست مجارستان آغاز می‌شود.
به گزارش ‌ایسنا به نقل از اسکرین، «دیوید جانسون»، «آرکی رنو»، «ایزابلا مرسد»، «اسپایک فیرن» و «آیلین وو» از جمله بازیگران نهمین قسمت از سری فیلم‌های «بیگانه» هستند که داستان گروهی از جوانان را در دنیایی دور روایت می‌کنند که با ترسناک‌ترین شکل زندگی در جهان روبه‌رو می‌شوند.
«فده آلوارز»، «نفس نکش»، «مردگان شریر» و «دختری در تار عنکبوت» را در کارنامه دارد، کارگردانی فیلم جدید «بیگانه» را با فیلم‌نامه‌ای از «رودو سایاگوس» بر عهده دارد.
«ریدلی اسکات» که کارگردانی فیلم اصلی «بیگانه» و همچنین کارگردانی و تهیه‌کنندگی «پرومتئوس» و «بیگانه: گاونات» دو فیلم دیگر در ‌این مجموعه را بر عهده داشته، در ‌این پروژه جدید سینمایی در نقش تهیه‌کننده ظاهر خواهد شد.
نخستین قسمت از سری فیلم‌های علمی‌تخیلی «بیگانه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» در سال ۱۹۷۹ اکران شد و پس از «جیمز کامرون» در سال ۱۹۸۶ دومین قسمت آن را به سینما آورد. کارگردانی قسمت سوم و چهارم ‌این مجموعه در سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۷ به ترتیب بر عهده «دیوید فینچر» و «ژان-پیر ژونه» بود.
«بیگانه علیه غارتگر» به کارگردانی «پل دبلیو. اس. اندرسون» محصول سال ۲۰۰۴ و «بیگانه علیه غارتگر: آمرزش خوانی» به کارگردانی برادران «استراس» محصول سال ۲۰۰۷، دو فیلم غیررسمی ‌در سری فیلم‌های «بیگانه» محسوب می‌شوند.
همچنین در سال ۲۰۱۲ «ریدلی اسکات» فیلم «پرومتئوس» را ساخت که پیش‌درآمد فیلم‌های «بیگانه» بود. او همچنین در سال ۲۰۱۷ «بیگانه: کاونانت» که دنباله‌ «پرومتئوس» بود را ساخت.
«ریدلی اسکات» پیش از‌ این اعلام کرده که پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را نیز به سینما خواهد آورد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی