[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازگشت زردها به جمع مدعیان، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
آخرین دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و نماینده شیراز به سه امتیاز مهم خانگی دست یافت.
بازیکنان فجرشهیدسپاسی شیراز: یوسف بهزادی، سیدجلال عبدی، محمدحسین خسروی، سعید زارع، حسین مهربان، ابوالفضل بابایی، آرام عباسی، محمد آژیر، محمدرضا خدری، محسن سیفی و احمدرضا زنده روح.
سرمربی: مهدی رجب زاده
بازیکنان آرمان گهر سیرجان: میلاد صادقیان، علی شهسواری‌پور، سجاد حسین‌زاده، رضا پورمهدی آبادی، حسین نصرت آبادی، دانیال ماهینی، محمد مشایخ، علیرضا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، امیرمحمد گلزاری و امیر محمودآبادی.
سرمربی: قاسم شهبا
داور: حامد سیری، کمک‌ها: یاسر عباسی، حسین بهوندی، داور چهارم: علی آقاجری.
دو تیم در حالی به این بازی پا گذاشتند که آرمان گهر پس از هفته‌ها ناکامی، در دو بازی قبلی خود به پیروزی دست یافته و با روحیه خوبی به بازی آمده بود. در طرف مقابل فجرشهیدسپاسی در دو بازی قبل، مقابل دو تیم صدر جدولی به یک پیروزی دست یافته و در یک بازی هم شکست خورده بود.
بازی با حملات تیم میهمان آغاز شد و در همان دقیقه اول، نخستین موقعیت جدی روی دروازه فجر ایجاد شد که ضربه گلزاری با برخورد به پای آرام عباسی راهی کرنر شد.کرنر ارسالی با برخورد بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه همراه شد که داور مسابقه دستور به ضربه پنالتی داد.
این پنالتی را علیرضا ابراهیمی ‌تبدیل به گل کرد.
فجر پس از این گل جلو کشید و موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد، مخصوصاً دو موقعیت دقایق ۲٠ و ۲۱ که روی ضربات کرنر ایجاد شد اما راهی به دروازه سرخپوشان پیدا نکرد.
در این دقایق مهدی رجب زاده و دستیارانش چندین بار به تصمیمات داور اعتراض کردند.
در دقیقه ۲۴ یک ضربه آزاد در موقعیتی ایدئال نصیب فجر شد. احمدرضا زنده روح پشت توپ قرار گرفت و ضربه او به دست مدافع آرمان گهر برخورد کرد. داور مسابقه به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمید. زنده روح باز هم پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت میلاد صادقیان، آهسته و زمینی توپ را وارد دروازه کرد.
در ادامه فشار حملات فجر بیشتر هم شد اما در دقیقه ۳۴ و برخلاف روند بازی، این سجاد حسین‌زاده هافبک تهاجمی‌آرمان گهر بود که شوتی سنگین را روانه دروازه فجر کرد که یوسف بهزادی این توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.
فجر پیش از پایان نیمه اول توانست به گل دوم هم برسد.
پاس دیدنی آرام عباسی از قلب دفاع فجر به پشت مدافعان آرمان گهر که مسافتی نزدیک به ۵٠ متر  را طی کرد، به ابوالفضل بابایی رسید و او با یک ضربه دقیق توپ را از بالای سر دروازه‌بان وارد دروازه کرد.
نیمه اول پس از سه دقیقه وقت تلف شده  با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.
نیمه دوم بازی بسیار ضعیفی را از هر دو تیم شاهد بودیم. فجر به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کرده بود و آرمان گهر هم توان چندانی برای حمله و خلق موقعیت نشان نمی‌داد.
بازی با همان نتیجه تا دقیقه ۹٠ پیش رفت اما در اولین ثانیه‌های وقت تلف شده، مهدی پورفریدونی بازیکن تعویضی آرمان گهر با یوسف بهزادی تک به تک شد. درحالی که همه منتظر گل تساوی بودند، ضربه پورفریدونی از بالای دروازه به بیرون رفت. این موقعیت از دست رفته با اعتراض شدید قاسم شهبا سرمربی نماینده سیرجان همراه شد که حتی نزدیک بود بازیکن خود را به خاطر این اشتباه، بیرون بکشد.
در نهایت این مسابقه با پیروزی فجرشهیدسپاسی به پایان رسید.
فجر با این برد ۳۶ امتیازی شد و روی پله چهارم جدول ایستاد.
این تیم هفته آینده استراحت دارد و در هفته بیست‌و‌ششم در شیراز به مصاف چوکا تالش می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی