[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تمام نشدنی و کوه انگیزه مهدوی ؛عجیب‌ترین مرد والیبال ایران ، روزنامه شیراز نوین

بهترین پاسور والیبال ایران؛ کسی که نشان داد سن‌ و سال فقط برایش یک عدد است. به گزارش «ورزش سه»، وقتی حدود یک دهه حواس کل والیبال ایران معطوف به یکی از بهترین پاسور‌های دنیا یعنی سعید معروف بود، او همچنان با بالاترین انگیزه ممکن به کارش ادامه می‌داد. بله، در مورد مهدی مهدوی صحبت می‌کنیم که روز سه‌شنبه موفق شد پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال ایران را کسب کند.
مهدی مهدوی خالق یک موقعیت جدید در والیبال ایران شد و آن هم لقب بهترین شماره دو بود. حتی خیلی‌ها تا مدتی معتقد هستند که مهدی مهدوی در والیبال آسیا و شاید دنیا بهترین پاسور شماره دو محسوب می‌شد.
فراتر از رفاقتی که با سعید معروف داشت او هیچ وقت به نیمکت نشینی اعتراض نمی‌کرد و از زمان حضور خولیو ولاسکو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران هرگاه که به زمین فرستاده می‌شد تأثیر خود را می‌گذاشت و از همان زمان هم مشخص بود که مهدوی یک حرفه‌ای درجه یک است.
همیشه ستاره‌ها در ورزش با نفر اصلی نبودن مشکل داشته‌اند اما نکته جالب و شاید عجیب در مورد مهدوی این بود که او هیچ گاه بابت این موضوع معترض نبود و شاید حتی دوست داشت که به عنوان نفر دوم به تیم کمک کند.
مهدی مهدوی روز سه‌شنبه در 39 سالگی موفق شد با «شهداب» از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند و برای دومین فصل پیاپی جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد. او همچنین برای پنجمین بار موفق شد به این عنوان مهم دست پیدا کند.
قبل از شروع فصل ایجاد برخی حواشی برای مهدوی باعث شد که برخی گمان کنند که شاید او تصمیم بگیرد در 39 سالگی از دنیای والیبال خداحافظی کند اما انگار تسلیم شدن واژه‌ای است که جایی در دایره لغات ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران ندارد.
از طرف دیگر به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد که مهدی مهدوی در این سن و سال نیز ذره‌ای از انگیزه خود را از دست نداده که هیچ، حتی شور و اشتیاق او برای موفقیت بیشتر هم شده است. مصاحبه‌های اخیر این بازیکن نیز کاملاً گواه همین مسئله است. مثلاً بعد از یکی از مسابقات پلی آف در مورد این حواشی از مهدی مهدوی سؤال شد که او پاسخ جالبی داد و گفت: «من همین الان هم بخواهم می‌توانم به تیم ملی برگردم ولی خودم دوست ندارم.» اما شاید جذاب‌ترین بخش اظهار نظر مهدی مهدوی به سه‌شنبه شب و بعد از قهرمانی شهداب اختصاص داشت؛ جایی که او رمز موفقیت و سرحال بودنش در 39 سالگی را این‌گونه بیان کرد: «من همیشه سعی کردم سرم در کار خودم باشد، چه وقتی در تیم ملی بودم و چه وقتی در لیگ بودم خیلی‌ها خواستند اذیتم کنند. تقریباً یک ذهن ضدگلوله دارم. احمق‌ها می‌گویند غرور، خودم می‌گویم اعتماد به نفس. می‌دانم دارم چه کار می‌کنم. در سکوت کار خودم را انجام می‌دهم و جوابشان را می‌دهم.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی