[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دراگان اسکوچیچ: وقتش رسیده ریسک کنم! ، روزنامه شیراز نوین

مهر/ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ‌ایران که بعد از رساندن ‌این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ‌ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
دراگان اسکوچیچ آخرین بار در جریان مسابقات جام جهانی بود که درباره ‌ایران گفت‌وگو کرد و انتقاداتی به سبک بازی تیم کارلوس کی روش داشت.
این مربی کروات پس از آن و به جز یکی دو مورد واکنش به اظهاراتی که درباره تیم ملی در زمان سرمربیگری او شد، سکوت پیشه کرد و از رسانه‌ها فاصله گرفت.
این اواخر و پس از استعفای جواد نکونام از فولاد، نام اسکوچیچ هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری فولاد مطرح شد اما سرمربی سابق تیم ملی پیشنهاد ‌این باشگاه را قبول نکرد.
اسکوچیچ حالا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که بعد از جدایی از تیم ملی ۵ - ۶ پیشنهاد داشته و وقتش رسیده است که ریسک کند.
این مربی گفت: بعد از خروج از ‌ایران پیشنهادات زیادی به من شد، ۵ - ۶ پیشنهاد بود. وقت آن است که من تیمی ‌را انتخاب کنم. من واقعاً جنبه پروژه‌ای آن باشگاه‌ها را دوست نداشتم.
اسکوچیچ ادامه داد: نیازی به عجله نیست و از طرفی ‌این مثل یک شمشیر دولبه است.
وی با بیان ‌این که پیشنهاداتش از تیم‌هایی در آسیا بوده است، گفت: من کمی ‌ریسک می‌کنم. از طرف دیگر، بعد از سه سال اخیر نیاز به استراحت دارم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی