[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

رونق برنامه‌های فرهنگی در اعیاد مذهبی، روزنامه شیراز نوین

مدیر امور ارتباطات و فرهنگی شهرداری منطقه دو گفت: در ماه شادی امت پیامبر رحمت(ص) مراسمات ویژه اعیاد شعبانیه توسط شهرداری منطقه دو در سطح محلات منطقه برای عموم شهروندان برگزار شد.
علیرضا زارعی در ماه شادی امت پیامبر رحمت(ص) شهرداری منطقه دو اقدام به برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی ویژه در سطح محلات نموده است.
وی افزود: شهرداری منطقه دو در اولین برنامه از اعیاد شعبانیه همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، از فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه بقیةالله(عج) توسط شهردار و معاونان و شورای اسلامی محلات، تجلیل به عمل آورد. 
مدیر ارتباطات و فرهنگی منطقه دو همچنین از دیگر برنامه‌های فرهنگی این اعیاد به برگزاری جشن میلاد گل‌های باغ نبوت و تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری منطقه دو و شورای اسلامی محلات اشاره کرد و گفت: این مراسم در فرهنگ‌سرای یاران با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر برگزار گردید. وی همچنین عنوان داشت که همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز خجسته میلاد باسعادت منجی عالم بشریت آقا صاحب‌الزمان(عج)، در ۲۲ مکان مقدس در سطح محلات منطقه با مشارکت مردم ولایی و عاشق مکتب اهل بیت(ع)، جشن و رویدادهای مذهبی برگزار گردید. از جمله این مراسمات، می‌توان به برپایی موکب الی‌الحبیب در بوستان انقلاب، برگزاری جشن میلاد صاحب‌الزمان(عج) در مسجد الرقیه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد، برپایی جشن با همکاری حوزه ۳ امام حسین(ع)، برپایی جشن در مسجد شوشتری و جشن بزرگ انتظار در موزه دفاع مقدس و... اشاره کرد. علیرضا زارع بیان کرد: تولایی شهردار منطقه به همراه معاونان و مسئولان از برخی موکب‌ها و مراسمات سطح منطقه در روز میلاد باسعادت مهدی موعود(عج) بازدید کرد و در جمع نمازگزاران و اصحاب مساجد حضور به هم رساند. وی گفت: یکی از رسالت‌های شورا و شهرداری، همکاری و حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات می‌باشد که به حمد الهی همکاران ما در مجموعه شهرداری منطقه با تمام توان از هیچ کوششی دریغ ننموده و همین ابراز لطف و محبت ائمه جماعت و هیئت امنای مؤسسات فرهنگی و مذهبی در سطح منطقه نشانگر همدلی و انسجام همکاران شهرداری با مردم را نشان می‌دهد. علیرضا زارعی به بخش‌های مختلف برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: تلاوت قرآن، سخنرانی، اجرای سرود، تلاوت تواشیح و مداحی، مسابقه و برنامه‌های مفرح ویژه کودکان و نوجوانان و نورافشانی و پذیرایی از بخش‌های مختلف مراسمات نیمه شعبان بود. مدیر ارتباطات و فرهنگی شهرداری منطقه دو در پایان خاطرنشان کرد که برگزاری این مراسمات در جهت عرض ارادت به ساحت مقدس امام عصر(عج) و ائمه اطهار(ع) بوده و باعث خرسندی است که فضای معنوی و مفرح در سطح منطقه طنین‌انداز بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی