[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز: محرومان را فراموش نمی‌کنیم، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد در شیراز برگزار شد. این مراسم با حضور تولیت آستان سید علاءالدین حسین(ع)، فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز و جمعی دیگر از مقامات مسئول در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد. تولیت آستان سید علاءالدین حسین(ع) در این برنامه که در این‌ حرم مطهر برگزار شد، گفت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد و به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نشان داد که نیرو‌های بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مؤمنانه هم 
پیشتاز هستند.
حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد نیرو‌های بسیجی نیروی نظامی صرف نیستند، گفت: آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد، کاری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست؛ بلکه کمک به یک خانواده است. امسال بیش از ۲۰۰هزار نفر آزاد شده‌اند که کاری بزرگ است. به گفته او، ارتباط اجتماعی با فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است. در ادامه، سرهنگ پاسدار مجید علیپور در آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی، ۵۰ سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی، گفت: این بسته‌ها توسط خیران تأمین شده است.او با یادآوری آزادی ۳۸ زندانی تا قبل از تحویل سال، ادامه داد: ۱۵۰ منزل محروم هم به همت گروه‌های جهادی این ناحیه مرمت، یا از اول ساخته شده است. علیپور گفت: در سال جاری اگرچه فرصت برگزاری چنین رزمایشی نداشتیم، اما محرومان را فراموش نکردیم و در شب یلدا هم چنین برنامه‌هایی برگزار شد.
او تأکید کرد: خیران باید بدانند که پایگاه‌ها آمادگی پذیرش کمک‌های آنان برای رساندن به دست محرومان را دارند. این گزارش می‌افزاید: آیین توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی، ۵۹ سری جهیزیه، مرمت و ساخت بیش از ۱۵۰ منزل و جشن آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیرعمد تحت عنوان رزمایش مهدوی در حرم سید علاءالدین حسین(ع) 
برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی