[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کرونا خیز برداشت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان فارس، وضعیت ۱۱ شهرستان فارس را زرد و یک شهرستان فارس را نارنجی اعلام کرد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام این خبر افزود: بر اساس آخرین اعلام وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان فارس، هم‌اکنون شهرستان‌های «خرم‌بید»، «بیضا»، «خرامه»، «کوار»، «فسا»، «قیروکارزین»، «زرین دشت»، «جویم»، «اوز»، «گراش» و «لارستان» در وضعیت زرد هستند و شهرستان «اقلید» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.
او با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان نسبت به هفته‌های گذشته اظهار کرد: نزدیک شدن به ایام تعطیلات که هرساله با افزایش دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی همراه است، ضرورت هوشیاری آگاهانه نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تمامی افراد جامعه و همچنین مسافران نوروزی را افزایش می‌دهد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سلامت در ایام نوروز را نیازمند مشارکت همگانی دانست و از مردم استان فارس خواست تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند؛ زیرا در صورت عدم توجه شهروندان، با موجی از افزایش موارد ابتلا و بستری عفونت‌های حاد تنفسی روبه‌رو خواهیم بود.
دکتر حسینی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، مراکز بهداشتی درمانی استان فارس در ایام نوروز امسال فعالیت دارد، از مردم استان فارس و مسافران نوروزی خواست تا در صورت بروز علائم بیماری، به این مراکز مراجعه کنند.
او یادآور شد: همچنین پایگاه‌های واکسیناسیون استان نیز در ایام نوروز فعال بوده و برنامه فعالیت این پایگاه‌ها به صورت روزانه در پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی https://www.sums.ac.ir/fa/۰ 
اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی