[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

راه‌اندازی پنجره واحد در شهرداری‌ها جهت پیگیری امور خیران، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از راه‌اندازی پنجره واحد در شهرداری‌ها جهت پیگیری امور خیران خبر داد. سیدعبدالرضا دستغیب گفت: خیران نقش مؤثری در مشارکت امور فرهنگی و شهرسازی و دیگر نیاز‌های شهری دارند و بر مبنای همین امر، شهردار و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز پیشنهاد نمودند تا در جهت تکریم این خیراندیشان، پنجره واحدی در شهرداری‌های مناطق راه‌اندازی شود.
وی افزود: در نهمین جلسه هیئت امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه برگزار شد، مصوب گردید که این پنجره راه‌اندازی و شهرداران مناطق و دیگر مدیران شهری خارج از نوبت و حتی خارج از وقت اداری نسبت به پیگیری امور خیران اقدام و تسریع نمایند تا بتوانند امور خود را در قالب قوانین و مقررات جاری در اسرع وقت انجام دهند. دستغیب بوروکراسی پیچیده را یکی از مشکلاتی که تاکنون خیران نیکوکار با آن روبه‌رو بوده اند دانست که این اقدام می‌تواند گام مهمی در جهت تسریع امور خیران باشد. وی اضافه کرد: بوروکراسی و مشکلات اداری چون عدم هماهنگی بین ادارات، تأخیر در صدور مجوز و موارد مشابه باعث سلب انگیزه خیران و فرصت‌سوزی‌های زیاد می‌شود که در این رابطه انتقادات زیادی وجود دارد که با اصلاح رویه موجود به زودی بستر مناسبی برای مشارکت خیران فراهم خواهد شد.
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز ابراز امیدواری نمود که با راه اندازی این پنجره واحد شاهد حضور گسترده خیران نیک‌اندیش باشیم

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی