[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده انتظامی استان فارس: پلیس با شادی مردم همراه است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
قدردانی از مشارکت‌های مردمی با پلیس فارس، انهدام باند سارقان، آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین امنیت تعطیلات نوروزی، برخورد با هنجارشکنان مراسم چهارشنبه آخر سال، همراهی پلیس با شادی مردم و تأکید بر این موضوع که پلیس با شادی مردم مخالف نیست، از مهم‌ترین محورهای سخنان فرمانده انتظامی استان فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه بود.
 پلیس با شادی ایمن مردم همراه است
 فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در همراهی و تعامل با پلیس فارس پیرامون ارتقای احساس امنیت در جامعه، از برخورد قانونی با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال خبر داد. سردار رهام بخش حبیبی با اشاره به اینکه پلیس با شادی مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نیست، گفت: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه، با بی نظمی و ناامنی به بهانه‌ شادی و هیجان مخالف است و با اینگونه موارد برخورد قانونی خواهد داشت. وی تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی استان، بالغ بر 240هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده و 15 متهم در این خصوص دستگیر شده‌اند. فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال به عناوین مختلف اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آرامش برای عموم افراد جامعه کنند، با هماهنگی مرجع قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد. فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه با شادی مردم مخالف نیست، گفت: با افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال طبق قانون 
برخورد می‌شود.
 نشاط شهروندی در چهارشنبه آخر سال
سردار حبیبی اظهار داشت: برآنیم تا چهارشنبه آخر سال یک روز خاطره انگیز برای مردم عزیز استان فارس باشد و به همین دلیل لازم است تا والدین در کنار فرزندان خود قرار بگیرند و از شور و نشاط آن‌ها مراقبت کنند. وی ادامه داد: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه، تخریب اموال عمومی، مزاحمت، اشاعه‌ فساد و بی‌بندوباری و به‌طور کلی بی‌نظمی و ناامنی به بهانه‌ شادی و هیجان را مجاز نمی‌داند و با اقتدار کامل در مقابل آن می‌ایستد. فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کسانی که در چهارشنبه آخر سال به عناوین مختلف اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آرامش برای عموم افراد جامعه کنند، با هماهنگی مرجع قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد. سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، به آمادگی پلیس فارس برای تأمین نظم و امنیت ایام نوروز اشاره کرد و گفت: قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز 1402 راه اندازی خواهد شد.
 پلیس فارس بر مدار کشفیات و انهدام باندهای سارقان
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌اندازی بیش از یک‌هزار و 300 گشت پلیس، از آمادگی کامل پلیس فارس برای تأمین امنیت تعطیلات نوروزی خبر داد. سردار حبیبی اظهار داشت: در طرح نوروز 1402 پلیس فارس با راه اندازی یک‌هزار و 300 گشت خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین به‌کارگیری 9500 نیرو در سطح پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و... اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی خواهد کرد. وی با بیان اینکه شعار فراجا در نوروز 1402 «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای» تعیین شده است، گفت: قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت‌رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز 1402 راه اندازی خواهد شد.
 برقراری ایستگاه‌های شادی در پهنه فارس
سردار حبیبی تصریح کرد: برنامه ریزی برای استقرار بیش از 10 ایستگاه شادی در محور‌های مواصلاتی استان فارس با هدف رفع خستگی و افزایش هوشیاری رانندگان در طرح نوروز 1402 صورت گرفته و اجرایی خواهد شد. فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد: در تعطیلات نوروز به مانند سال‌های گذشته نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار می‌کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم در این ایام به خطر بیفتد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی