[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«بانک‌زده‌ها» را آنلاین ببینید، روزنامه شیراز نوین

در ادامه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی در «وی‌اودی‌»ها یک پلتفرم جدید دیگر هم در آخرین جمعه سال ۱۴۰۱ اکران آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش‌ایرنا از روابط عمومی ‌فیلم‌نت، به دنبال راه‌اندازی اکران آنلاین در پلتفرم فیلم‌نت، فیلم سینمایی بانک‌زده‌ها به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان از جمعه ۲۶ اسفندماه در ‌این پلتفرم اکران آنلاین می‌شود و در گام‌های بعد، دیگر فیلم‌های روز سینمای ‌ایران عرضه می‌شود.
این فیلم کمدی که به مسائل روز جامعه می‌پردازد با فیلم‌نامه‌ای از جواد اردکانی و زهرا اردکانی ساخته شده است.
در بانک‌زده‌ها بازیگرانی چون نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، الناز عبدی، مسعود محمودی و سحر قریشی نقش‌آفرینی کرده‌اند. بانک‌زده‌ها یکی از آخرین فیلم‌های زنده‌یاد علی انصاریان بازیگر و بازیکن سابق فوتبال بود.
تهیه‌کنندگی ‌این فیلم برعهده علی روئین‌تن است که سابقه ساخت آثاری چون دل‌شکسته و زمهریر را به‌عنوان کارگردان در کارنامه دارد.
در خلاصه داستان بانک‌زده‌ها چنین آمده است: «زدم، زدی، زد؛ زدیم، زدید، خورد... اما برای ما مشخص نیست کسانی بانک زده‌اند یا بانک آن‌ها را زده است. چه بزن بزنی‌ست و چه بزن بزنی باید باشد در بانک‌زده‌ها و ما خودمان هم حیرانیم. به همه گفتیم زدیم شمام بگید زدن. تو بزن تا من برقصم با رنگ گروه بی‌تی‌اس.»
فیلم بانک‌زده‌ها از ۲ شهریور ۱۴۰۱ به نمایش عمومی ‌در آمد و اکرانی جنجالی داشت. یکی از جنجال‌های ‌ایجادشده پیرامون فیلم، واکنش طرفداران گروه محبوب کره‌ای بی‌تی‌اس نسبت به سوژه داستانی ‌این فیلم بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی