[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

تلاش مضاعف پاکبانان در چهارشنبه آخر سال، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ضمن آرزوی سلامتی برای شهروندان و مسافران نوروزی، از اقدامات و فعالیت نیرو‌های این سازمان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، نیرو‌های این سازمان تمام تلاش خود را برای حفظ نظافت، پاکیزگی و زیبایی شهر انجام دادند. 
وی اظهار داشت: در همین راستا تعداد 170 نفر پاکبان، 9 نفر سرکارگر، 8 نفر ناظر، 12 نفر کارشناس ایمنی و بهداشت و تعداد 16 دستگاه تانکر و خاور روباز از ساعت 18 عصر سه شنبه در 8 ایستگاه سطح شهر مستقر شدند. وی محل این ایستگاه‌ها را کمربندی معالی آباد، میدان احسان، فرهنگ شهر، خلدبرین، خیابان عاشورا، بلوار سیبویه، بلوار بوستان و میدان الله اعلام کرد و ادامه داد: به منظور حفظ نکات ایمنی و اطفای حریق‌های احتمالی، کارشناسان ایمنی و بهداشت، آموزش‌های مورد نیاز را به نیرو‌های مستقر در ایستگاه‌ها ارائه دادند.
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، خوشبخت در پایان گفت: پاکبانان و نیروهای اجرایی زحمت‌کش این سازمان در پایان مراسم چهارشنبه سوری اقدام به پاک‌سازی و شست‌وشوی سطح محله‌ها و معابر اصلی شهر از 
ضایعات کردند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی