[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پشت‌پرده پاسخ منفی مرد کروات به پیشنهادات اسکوچیچ به پرسپولیس می‌رود؟، روزنامه شیراز نوین

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی تا به حال پیشنهاد فولاد و گل گهر را رد کرده است.  به گزارش خبرورزشی، دراگان اسکوچیچ بعد از کسب نتایج خوب با تیم ملی و صعود به جام جهانی، در فاصله ۲ ماه مانده به شروع رقابت‌ها از کار برکنار شد و جای خودش را به کارلوس کی‌روش داد. با توجه به‌ این که اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی داشت، انتظار می‌رفت خیلی زود تیم جدیدی برای خودش پیدا کند.
خیلی‌ها فکر می‌کردند دراگان به واسطه رزومه خوبی که برای خودش در تیم ملی ساخت، راهی تیم‌های متمول عربی می‌شود و می‌تواند دستمزدهای آنچنانی بگیرد. با‌ این حال اسکوچیچ ترجیح داد در ‌این مدت استراحت کند و فعالیت مجددش در فوتبال را به تعویق بیندازد. دراگان چندی قبل در مصاحبه‌ای برای بازگشت به فوتبال اعلام آمادگی کرد و گفت آماده است تا دوباره هدایت تیمی ‌را بر عهده بگیرد و کارش را شروع کند.
با‌ این وجود سرمربی سابق تیم ملی در همین هفته‌های اخیر دو پیشنهاد لیگ برتری را رد کرد. بعد از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، گل گهری‌ها باب مذاکره را با اسکوچیچ باز کردند و دراگان اسکوچیچ اولین گزینه مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان برای هدایت ‌این تیم بود. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال‌ ایران در ماه‌های گذشته و بعد از برکناری از هدایت تیم ملی، به پیشنهادات خود پاسخ منفی داده و در آخرین نوبت هم، پیشنهاد مدیران باشگاه فولاد را برای هدایت ‌این تیم رد کرد تا همچنان بدون تیم باشد.
مدیران باشگاه گل‌گهر بعد از قطعی‌شدن انتقال امیر قلعه‌نویی به تیم ملی، وارد مذاکره با اسکوچیچ شدند اما ‌این سرمربی کروات به درخواست گل‌گهری‌ها پاسخ منفی داد تا همچنان دور از فوتبال باشد. اما اسکوچیچ که همین چندی قبل برای بازگشت به فوتبال تمایل نشان داده بود، چرا پیشنهاد دو تیم صنعتی و پولدار لیگ برتر را رد کرد؟
شنیده‌های ما حاکی از آن است که دراگان دوست دارد در تیم‌های بزرگ‌تری کار کند و نمی‌خواهد بعد از جدایی از تیم ملی به تیم‌هایی برود که شانسی برای قهرمانی ندارند. اسکوچیچ در فوتبال ‌ایران می‌خواهد در یکی از ۳ تیم پرسپولیس، استقلال یا سپاهان مربیگری کند و یا به یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس برود.
همچنین دراگان در صورت دریافت پیشنهاد از سوی یکی از تیم‌های ملی خوب در آسیا، بدش نمی‌آید که دوباره کار در رده ملی را تجربه کند. در بین ۳ تیم غول فوتبال ‌ایران در رده باشگاهی، استقلال و سپاهان شرایط خوبی با ساپینتو و مورایس دارند و طبیعتاً مدیران ‌این دو باشگاه علاقه‌ای به قطع همکاری با ‌این دو مربی پرتغالی نخواهند داشت.
در ‌این بین پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و حتی بعد از باخت به سپاهان شایعاتی مبنی بر جدایی یحیی گل‌محمدی از ‌این تیم به گوش می‌رسد. هرچند باشگاه پرسپولیس چندین بار حمایت خودش را از سرمربی ‌این تیم اعلام کرده و مدعی شده که تا پایان فصل با همین کادر به کارش ادامه می‌دهد، ولی هواداران پرسپولیس اصلاً از شرایط تیم‌شان راضی نیستند و یحیی هم دیگر محبوبیت قبلی خود را بین پرسپولیسی‌ها ندارد.
حتی طی چند روز گذشته و بعد از باخت خانگی به سپاهان، شایعاتی مبنی بر ‌این که اگر یحیی نتواند برای پرسپولیس در ‌این فصل جام بگیرد برکنار خواهد شد، به گوش رسید ولی مدیران پرسپولیس هنوز واکنشی به شایعات نشان ندادند.
اسکوچیچ که کاملاً فضای فوتبال ‌ایران را می‌شناسد و همچنین از طریق دوستان و مشاورانش مو به مو اخبار و اوضاع فوتبال ‌ایران را رصد می‌کند، خوب می‌داند که در صورت برکناری گل‌محمدی در پایان فصل، او می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی هدایت پرسپولیس باشد.
از همین رو فعلاً نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند و منتظر رسیدن بهترین پیشنهاد ممکن خواهد ماند. البته ذکر ‌این نکته لازم است که بگوییم اگر پیشنهاد خوبی از کشورهای عربی هم به دست اسکوچیچ برسد، او ‌این پیشنهادات را بررسی خواهد کرد و برای کار کردن در ‌این کشورهای پولدار بی‌میل نخواهد بود.
با ‌این حال حضور مجدد در فوتبال ‌ایران و تیم بزرگی مثل پرسپولیس قطعاً چیزی نیست که اسکو به راحتی از کنارش بگذرد و اگر لازم باشد به خاطرش حاضر است چند ماه دیگر هم بیرون از گود بماند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی