[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شیراز از گذر تاریخی سنگ سیاه بازدید کرد، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز در بازدید از گذر تاریخی سنگ سیاه در جریان آخرین وضعیت بهسازی، نوسازی و مرمت کوچه‌ها و معابر این بافت قرار گرفت‌‌. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدید از گذر تاریخی سنگ سیاه و معابر فرعی آن در جریان آخرین وضعیت بهسازی، نوسازی و مرمت کوچه‌ها و معابر این بافت قرار گرفت‌‌. این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز در این بازدید ضمن گفت‌وگو با میهمانان نوروزی و جمعی از هتلداران و صاحبان اقامتگاه‌های گردشگری در این محور تاریخی، از بقعه بی‌بی دختران بازدید کرد. مسجد مشیر و محورهای تاریخی این محدوده نیز در این بازدید مورد توجه قرار گرفت که بر ظرفیت‌های ویژه آن برای گسترش خدمات گردشگری، اقامتگاه‌ها و زائرسراها تأکید شد‌. شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شیراز نیز که در این بازدید میدانی حضور داشت، اظهار کرد: سنگ‌فرش، احیای بافت تاریخی، بدنه‌‌سازی و نورپردازی از جمله اقدامات شهرداری این منطقه است. علی مصلی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در محور تاریخی سنگ سیاه، به احداث پست برق و تعامل با اداره برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای جمع‌آوری پایه‌ها و کابل‌های برق در این محدوده اشاره کرد.
تسریع در اقدامات دستگاه خدمات‌رسان نظیر آب، گاز و مخابرات در محور خانقاه و سرباغ به منظور سنگ‌فرش کردن این معبر جهت تکمیل فاز بعدی گذر سنگ سیاه از دیگر محورهای سخنان مدیر منطقه ۸ شهرداری شیراز بود.
او به آغاز عملیات عمرانی فاز دوم محله سنگ سیاه از مسجد مشیر تا محدوده حرم سید تاج‌الدین غریب نیز اشاره و بیان کرد: اقدامات خوبی توسط شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز نظیر رشد و گسترش اقامتگاه‌های گردشگری‌، حذف زوائد و ناهنجاری‌ها در بافت تاریخی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و نظافت منطقه صورت گرفته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی