[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خواهرخوانده‌های شیراز نوروز را تبریک گفتند ، روزنامه شیراز نوین


شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده وایمار (آلمان)، پچ (مجارستان) و کازان (روسیه) در پیام‌هایی جداگانه، نوروز را به شهردار شیراز و شهروندان این کلان‌شهر تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده وایمار (آلمان)، پچ (مجارستان) و کازان (روسیه) در پیام‌هایی جداگانه، نوروز را به شهردار این کلان‌شهر و شهروندان شیرازی تبریک گفتند. متن این پیام‌ها که به محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ارسال‌شده، در ادامه می‌آید.
پیتر کلینه شهردار وایمار اظهار کرده است: به نمایندگی از شهر وایمار و شهروندان آن، بهترین آرزوها را به مناسبت نوروز و سال نو حضور جناب‌عالی و شهروندان شیراز تقدیم می‌کنم. باشد که از نعمت تندرستی، شادکامی و بهروزی بهره‌مند شوید. سال نو با چالش‌های جدید و قدیمی که هیچ راه‌حل ساده‌ای برای آن‌ها نمی‌توان یافت، در انتظار ماست. وظیفه مشترک ما مواجهه با این چالش‌ها به نحوی است که به نفع شهروندان و شهرهایمان باشد. گفت‌وگو و تماس مداوم با مردم در فراسوی مرزها، ما را در این وظیفه کمک می‌کند. آتیلا پترفی شهردار پچ نیز بیان کرده است: با اطمینان از درک جناب‌عالی صمیمانه‌ترین آرزوها را برای شما و شهروندان شیراز در نوروز دارم. باشد که این سال شروع بسیاری از خوبی‌ها و پایانی بر تمام مشکلات باشد. ایلسور متشین شهردار کازان نیز عنوان کرده است: فرارسیدن عید مبارک نوروز را صمیمانه به جناب‌عالی تبریک می‌گویم. این عید باستانی ما را با میراث فرهنگی غنی و سنت‌های کهن آشنا کرده و نقش مهمی در تقویت روابط میان ملت‌ها ایفا می‌کند. نوروز با پیوند مردمی با ملیت‌های مختلف، ما را به شفقت، درک، احترام و بردباری فرا می‌خواند. روز اعتدال بهاری و بیداری طبیعت، قلب ما را از شادی و صمیمیت سرشار کرده و به ما برای تغییرات بهتر امید می‌دهد.
باشد که این تعطیلات درخشان که آغاز سال نو در تقویم خورشیدی را نشان می‌دهد، هماهنگی، وحدت و شکوفایی را برای هر خانواده به ارمغان آورد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی