[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جریان‌سازی فرهنگ قرآنی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، علوم و معارف دینی به همراه نمایشگاه تخصصی حج و زیارت، ملزومات سفرهای زیارتی، تجهیزات محافل و مجالس و هیئت‌های مذهبی از روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.
نهاوندی افزود: این نمایشگاه‌ها در مساحت ۴هزار مترمربعی سالن‌های نرگس و بهار برپا شده است. او با بیان اینکه برای برپایی این نمایشگاه هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است، ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان هستیم، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها جریان‌سازی فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان فارس و کشور، اطعام حسنی و توزیع افطاری از برنامه‌هایی است که همزمان با برگزاری این نمایشگاه‌ها در سالن حافظ سایت نمایشگاهی فارس 
برگزار می‌شود.
نهاوندی ادامه داد: تلاش شده است با حضور گروه‌های هنری و مذهبی و کارشناسان کاربلد در این حوزه‌ها، مباحث انس با قرآن و آموزش‌های اعتقادی برای کودکان هم ارائه شود. او ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه قرآن، عترت و علوم و معارف دینی، نمایشگاه تخصصی حج و زیارت و تجهیزات محافل و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف عرضه و معرفی محصولات مشاغل خانگی در سالن سرو این سایت برپا خواهد شد. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه نوزدهم فروردین ماه از ساعت 15 الی 21 از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی