[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

در حوزه رسانه باید انتقال تجربه و کادرسازی را موردتوجه قرار داد ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، مسئولان بسیج رسانه استان روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی فارس، تندیس و لوح تقدیر این جشنواره را به محمدامین افشارپور اعطا کردند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با حضور در ایرنا ضمن دیدار با سجاد خسروانیان رئیس جدید این خبرگزاری و خبرنگاران این رسانه گفت: رسانه قشری مظلوم و در عین حال مقتدر است که همواره مطالبات مردم را پیگیری می‌کند.
هادی رضایی افزود: انتقال تجربه و کادرسازی ۲ مسئله مهم و ضروری حوزه رسانه است که باید به جد پیگیری شود.
وی ادامه داد: مجموعه ایرنا استان فارس با کادری مقتدر مشکلات مردم را 
پیگیری می‌کند.
وی اضافه کرد: کسب مقام اول جشنواره ابوذر کشور توسط خبرنگار ایرنا فارس به عنوان افتخاری برای این استان است که ضمن تبریک به خبرنگار ایرنا که این عنوان را کسب کرده، امیدواریم در جشنواره‌های بعدی نیز این عناوین برای استان فارس تکرار شود و افزایش یابد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: مشکلات اقتصادی در طی بیش از چهار دهه گذشته زخمی بر تن فرهنگ کشور وارد کرده که راه‌حل رفع آن بازگشت به بیانیه گام دوم انقلاب است.
رضایی اظهار کرد: باید آسیب‌شناسی درستی صورت گیرد و اگر تحول در ساختار را دنبال نکنیم، دشمنان به دنبال دگرگونی در اصل نظام با همراه کردن افکار عمومی هستند.
وی تأکید کرد: باید زمینه روشنگری در حوزه رسانه و بازکردن پای نخبگان به این عرصه انجام شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این نشست، مطالبه از مسئولان متناسب با مأموریت‌های هر ارگان را بخشی از جهاد تبیین دانست و گفت: در کنار دستگاه‌های اجرایی روند توسعه استان را دنبال خواهیم کرد.
سجاد خسروانیان افزود: قرارگاه جهاد تبیین در سال جدید در ایرنا فارس راه‌اندازی خواهد شد تا مدیران ضمن ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخ‌گوی نقاط ضعف و قدرت دستگاه اجرایی تحت امر خود باشند.
وی همچنین پیگیری مطالبات مردم در بخش‌های مختلف را اولویت اصلی ایرنا در استان فارس عنوان کرد.
در پایان این مراسم، لوح تقدیر و تندیس مقام اول بخش گزارش خبری هشتمین جشنواره ابوذر کشور که آیین اختتامیه آن نیمه اسفندماه گذشته با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در محل تالار ایوان شمس تهران برگزار شد، به محمدامین افشارپور، خبرنگار ایرنا مرکز استان فارس 
اعطا گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی