[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: خدمات اقامتی و رفاهی نوروزی به ۳۴۶۹ نفر ارائه شد ، روزنامه شیراز نوین

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز:
خدمات اقامتی و رفاهی نوروزی به ۳۴۶۹ نفر ارائه شد 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به سه‌هزار و ۴۶۹ نفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» با اشاره به فعالیت مراکز اقامتی و رفاهی دانشگاه از ابتدای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ گفت: در راستای رفاه حال تمامی کارکنان مجموعه دانشگاه و قدردانی از تلاش‌های آنان، این معاونت با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن تسهیلات اقامتی و رفاهی در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ به کار گرفت.
او اضافه کرد: در همین راستا به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی و اداره رفاه دانشگاه توانستیم در تعطیلات سال ۱۴۰۲ به سه‌هزار و ۴۶۹ نفر در مراکز اقامتی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه خدمت کنیم.
دکتر هاشمی اصل افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کارکنان دانشگاه در این ایام از خدمات مراکز اقامتی و رفاهی واقع در شهر مقدس مشهد، رامسر و جزیره‌های کیش و قشم بهره‌مند شده و همچنین دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در مجتمع فرهنگی ولایت و مهمان‌سرای مرکز بهداشت شهدای انقلاب، پذیرای مهمانان نوروزی از دیگر دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی