[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس از غرفه نمایشگاه محصولات فرهنگی کنگره جهانی محمد(ص) بازدید کرد، روزنامه شیراز نوین

غرفه نمایشگاه محصولات فرهنگی کنگره جهانی محمد(ص) و پویش ملی نمایش و فروش خیریه آثار هنری «نذر نگارین»، از روز ۱۶ فرودین‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت، علوم و معارف دینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا شده است و تا روز ۱۹ فروردین پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. استاندار فارس و جمعی از مسئولان استان، روز پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ضمن بازدید از این غرفه، بر استمرار و گسترش فعالیت‌های کنگره جهانی محمد(ص) تأکید کردند.
محصولات کنگره جهانی محمد(ص) و پویش نذر نگارین، آثاری در رشته‌های خوش‌نویسی، نقاشی‌خط، نقاشی، تذهیب، گل و مرغ و نگارگری است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
به‌گفته حامد تقوایی دبیرکل کنگره جهانی محمد(ص)، برخی از این آثار که متعلق است به پویش نذر نگارین، ازسوی هنرمندان سراسر کشور برای اهدای آثار با شعار «به عشق محمد(ص) در راه محبت» طی فراخوان گسترده‌ای جمع‌آوری شده که در مجموع 55 اثر اهدایی به‌عنوان آثار برگزیده به نمایش گذاشته شد و درآمد حاصل از فروش این آثار، صرف اهداف پویش خواهد شد. گفتنی‌ است، نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرای حضور دوستداران قرآن و معارف اسلامی است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی