[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

پایداری شبکه توزیع در ایام نوروز، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از پایداری کامل شبکه توزیع نیروی برق این استان در ایام نوروز 1402 خبر داد. 
حمیدرضا کریمی‌فرد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت انرژی برق، امسال نیز همانند سنوات گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فنی و عملیاتی شامل همکاران، نیروهای اجرایی و خودروهای عملیاتی، به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی بود و 176 اکیپ با 176 خودروی عملیاتی وظیفه خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مشترکان برق در سراسر استان را برعهده داشتند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کلیه همکاران کشیک واحدهای بهره‌برداری، دیسپاچینگ، اتفاقات شبکه و... که در لحظه تحویل سال، تعطیلات ایام نوروز، در روزهای برفی، بارانی و سایر روزهای تعطیل در حال خدمت‌رسانی هستند، اظهار داشت:کارکنان صنعت برق استان همواره با ایثارگری و حس وظیفه‌شناسی به‌صورت شبانه‌روزی برای تأمین برق پایدار در تلاش هستند، که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
وی درادامه سخنان خود به بارش‌های بهاری و وزش باد در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: با وجود بارندگی‌های نسبتاً شدید و وزش باد به ویژه در مناطق شمالی استان، اما خوشبختانه با تلاش جهادی و مسئولیت‌پذیری تلاشگران و خادمان ایثارگر صنعت برق، مشکلات مرتفع شد و خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس پایدار ماند. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، یادآور شد: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات شبکه، تلفن ۱۲۱ نیز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت جهت رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخ‌گویی به‌صورت شبانه‌روزی به مشترکان بود. 
کریمی‌فرد در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در سایه تلاش، همفکری و مشارکت کلیه پرسنل در میدان سازندگی و خدمتگزاری دِین خود را به مردم ادا نموده و در جهت ارتقای خدمت‌رسانی و تأمین برق مطمئن و پایدار به مشترکان عزیز و شریف استان، گام‌های مؤثری برداریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی