[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اقتدار سپاه با مردم‌محوری ، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
اولین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع 13500 بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان با محوریت سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز برگزار شد. این مراسم با حضور سردار فرمانده سپاه فجر فارس و سایر مسئولان استان و کلان‌شهر شیراز ظهر یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد.
 برخورداری سپاه از حمایت‌های مردمی
فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم بر تکیه سپاه بر ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه ارتباط با آحاد جامعه، توانسته در موضوعات مختلف از حمایت مردم برخوردار شود و اقتدار خود را از اتکا به ظرفیت مردمی به دست آورده است. سردار یدالله بوعلی با اشاره به نقش بسیجیان در این اقتدار، تصریح کرد: بسیج امروز در همه ابعاد دارای ظرفیت است و در همه عرصه‌ها از بحران عبور می‌کند. بوعلی با بیان اینکه در ایام کرونا بیش از 20 نوع خدمت تعریف شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه و توزیع جهیزیه، نمونه‌های این‌خدمات است. فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در موضوعات مختلف، فارس عزیز استان برتر در کشور معرفی شده است، ادامه داد: برای سال جاری و ماه مبارک رمضان هم برنامه‌ریزی شده که آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با آزادی 170 نفر به مناسبت عید سعید فطر، تهیه جهیزیه به ارزش بیش از 40میلیارد تومان، توزیع البسه با اعتباری بیش از 15میلیارد تومان، تهیه و توزیع بسته معیشتی به ارزش یکصدمیلیارد تومان، از جمله این برنامه‌هاست.
 اهمیت رسیدگی به محرومان جامعه
سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اولین دوره رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز با دو موضوع خدمتی در حال برگزاری است که یکی از این خدمات، توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد 13500 بسته است که 4هزار و 700 بسته با اعتبار مستقیم سپاه و تدابیر فرمانده سپاه فجر و مابقی توسط خیران و بسیجیان این ناحیه تهیه شده است. وی با یادآوری اینکه این بسته‌ها میان محلات محروم و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته یک‌میلیون تومان است که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، روغن و خرماست.فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) گفت: موضوع خدمتی دیگر در این رزمایش، که از ابتدای نوروز شروع شده و تا پایان عید سعید فطر ادامه دارد، برنامه‌ای تحت عنوان «نذرواره» است که در این برنامه، 2هزار و 600 پوشاک شامل مانتو شلوار دخترانه، پیراهن و شلوار پسرانه و کفش است. علی‌پور ادامه داد: این البسه که به محرومان شناسایی شده از قبل اهدا می‌شود، از کارگاه‌هایی اشتغال‌زایی که این ناحیه راه‌اندازی و تجهیز کرده، تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد. وی، ارزش ریالی هر بسته از این اقلام پوشاک همراه با کفش را 300هزار تومان اعلام کرد و گفت: توزیع این اقلام از عید نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد. علی‌پور در ادامه، از آزادی 271 زندانی در سال گذشته خبر داد و افزود: تعدادی هم با توجه به بودجه جمع‌آوری‌شده به مناسبت عید سعید فطر آزاد می‌شوند.
 توزیع 13500 بسته توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است آیین توزیع 13500 بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی