[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تلاش برای تیم‌داری در عرصه ورزش پهلوانی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت گاز فارس، عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان شد. مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از تلاش‌های همه‌جانبه برای پویایی و نشاط‌افزایی در میان کارکنان و گسترش ورزش در جامعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی‌اکبر میدانشاهی در گفت‌وگو با مدیرکل ورزش و جوانان فارس و رئیس هیئت کشتی استان که با موضوع گسترش مبانی ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: استان فارس دارای پتانسیل‌های ارزنده‌ای در  حوزه ورزش پهلوانی کشتی است و این در حالیست که با کمبود زیرساخت‌ها برای پرورش استعدادها روبه‌رو هستیم.
وی سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش را یکی از راهکارهای اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: گسترش زیرساخت‌های ورزشی در زمره مأموریت‌های اصلی شرکت گاز استان قرار ندارد؛ با این حال نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کرده و رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعددی در حوزه وزارت نفت در این راستا انجام پذیرفته است.
این مقام مسئول با تقدیر از حمایت‌های مدیران بالادستی صنعت نفت و گاز، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و استاندار فارس برای گسترش زیرساخت‌های ورزشی بیان داشت: در تلاش هستیم تا شرکت گاز استان فارس تیمی در لیگ برتر کشتی فرنگی تدارک ببیند.
میدانشاهی در ادامه افزود: شرکت گاز استان فارس از قهرمانان برجسته و نامداری همچون برادران گرائی و برادران نصیری در رشته کشتی برخوردار است و برپایه همین استعدادها به دنبال اخذ مجوز تیمداری در حوزه کشتی هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه دستاورد فعالیت در رشته‌های ورزشی به پویایی جامعه می‌انجامد هم اظهار کرد: همه تلاش‌ها و خدمات خدمتگزاران مردم در شرکت گاز استان فارس برای رفاه جامعه است و به موازات آن نباید از نشاط عمومی که در پرتو ورزش حاصل می شود، غافل شد.
در ادامه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، خواستار هم‌افزایی همه نهادها و دستگاه‌ها برای برخورداری از مواهب ورزش در جامعه شد. 
حیدر صفرپور با اشاره  به برخی از کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد، اظهار داشت: در وزارت ورزش و جوانان مطالبات نامحدود است و این در حالی است که با منابع محدود روبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو هستیم.
او با تقدیر از پیگیری‌ها و مساعدت‌های استاندار فارس در پیشبرد پروژه‌های ورزشی استان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اصلی‌ترین مأموریتهای ماست که در این حوزه راه طولانی پیش رو داریم.
صفرپور اثربخشی ورزش در جامعه را بسیار پراهمیت و حیاتی ارزیابی کرد و اظهار داشت: ورزش می‌تواند حلقه اتصال همه تفکرات و سلیقه‌ها باشد و دغدغه شرکت گاز استان فارس را در حوزه فعالیت‌های ورزشی پاس می‌داریم.
رئیس هیئت کشتی استان فارس در این نشست صمیمانه به ظرفیت‌های بی‌بدیل استان در حوزه ورزش‌های پهلوانی اشاره کرد؛ ساسان خوبیاری به‌کار گماردن مدیران بومی را در پیشبرد امور راهگشا توصیف کرد و افزود: با کمک و همیاری بخش خصوصی و دولتی، می‌توانیم گام‌های پرتوانی برای اعتلای ورزش فارس برداریم.
او با اشاره این موضوع که استان فارس دارای استعدادهای سرشاری در حوزه ورزش و به‌ویژه کشتی است، تصریح کرد: استان فارس برای تیم‌داری در حوزه کشتی، هیچ نیازی به جذب ورزشکاران غیربومی ندارد و می‌توانیم با دو تیم قدرتمند در مسابقات حاضر شده و به‌راحتی جام قهرمانی را به‌دست آوریم.
خوبیاری در پایان افزود: خارج شدن استعدادهای کشتی از استان زمینه‌ساز هدررفتن توانمندی‌های ورزشکاران می‌شود.
در پایان این نشست صمیمانه، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس هیئت کشتی استان فارس به‌عنوان عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان فارس منصوب شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی