[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مواجهه مثبت با فرهنگ حجاب ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه: تأثیرات بسیار مثبت فعالیت‌های آموزشی و 
توجیهی در حوزه فرهنگ و عفاف را شاهدیم 

دکتر محمدهادی ایمانیه در رابطه با موضع عفاف و حجاب گفت: با همت عزیزان ما در فارس، فعالیت‌های متنوع آموزشی و توجیهی در حوزه فرهنگ و عفاف در سال گذشته در قالب چهارشنبه‌های طلایی با همکاری حوزه اجتماعی سپاه و شهرداری شیراز انجام شد. ۹۰ گروه با حضور در مناطق آسیب‌پذیر و انجام اقدامات فرهنگی و هنری نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند که تأثیرات بسیار مثبتی را در پی داشته است. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست مشترک استانداران با وزیر کشور که به‌صورت برخط برگزار شد، ضمن تشکر از همت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و به‌ویژه مردم، گفت: با همت عزیزان ما در فارس، فعالیت‌های متنوع آموزشی و توجیهی در حوزه فرهنگ و عفاف در سال گذشته در قالب چهارشنبه‌های طلایی انجام شد. وی ادامه داد: ۹۰ گروه با حضور در مناطق آسیب‌پذیر و انجام اقدامات فرهنگی و هنری نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند که تأثیرات بسیار مثبتی را در پی داشته است.
استاندار فارس با اشاره به اینکه بخش دوم فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، افزود: در بخش دوم با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان و حمایت و همراهی سایر نهادهای انقلابی و حاکمیتی و با محوریت مردم شهر شیراز، سامانه مردم‌رسی ایجاد شد.
وی اظهار داشت: گزارشات مردمی ارسال‌شده به سامانه بلافاصله با استفاده از ۵۰۰ گروه مردمی تعریف‌شده، ذیل قرارگاه مردم‌رسی راستی‌آزمایی و صحت‌سنجی می‌شود و در مرحله بعد نتیجه بررسی و اقدامات انجام‌شده به فرد گزارش‌دهنده اعلام می‌شود. دکتر ایمانیه بازرسی، نظارت و قضاوت توسط مردم و حمایت توسط حاکمیت را یک رکن اساسی و مهم این قرارگاه عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین وظیفه این مجموعه، آموزش و فرهنگ‌سازی است که با ترکیب مردم و حاکمیت علاوه بر اینکه از قطبی‌شدن جامعه جلوگیری می‌کند، تسریع در رسیدگی و ایجاد بازدارندگی را در پی خواهد داشت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی