[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

عضو مجلس خبرگان رهبری: روز قدس یادگار امام راحل است ، روزنامه شیراز نوین

آیت‌الله دکتر احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس یادگار امام راحل و نقطه امید فلسطین مظلوم و نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است. آیت‌الله دکتر احمد بهشتی جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد. فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم، تفکری نو در سرزمین‌های اشغالی پدید آورد و بر توده‌های آزادی‌خواه فلسطین تأثیری عمیق بر جای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه‌های نبرد، نخستین بارقه‌های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله‌ور ساخت. وی، روز قدس را روز امید ملت‌های مظلوم دانست و بیان کرد: امروز شراره‌های خشم فلسطینیان قهرمان، دامن جنایتکاران صهیونیست را فرا گرفته و آنان را به حیرت مبتلا ساخته است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم‌دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی نامیده است، گفت: انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی